مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کریمی اصل در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی که در محل مدیریت شهرستان برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاستهای اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی و ارج نهادن به استعدادهای داخل کشور و حمایت از تولید ملی این تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی به کشاورزان و بهره برداران پرداخت شده است.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با بسیج سازندگی سپاه ناحیه هشترود افزود این مقدارتسهیلات به 118 نفراز متقاضیان، شامل طر حهای پرورش دام سبک وسنگین، پرورش زنبور عسل، ماکیان ، مرغ بومی، آبزیان، شترمرغ تخصیص داده شده است که از این مقدار بیشترین تسهیلات به پرورش دام سنگین اختصاص دارد.

 کریمی اصل گفت: این تسهیلات در قالب عقود اسلامی با سود 16درصد و تنفس 6 ماهه پرداخت اقساط، با عاملیت بانک مهراقتصاد به متقاضیان طرحهای مشمول پرداخت می شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود اقتصاد مقاومتی را اقتصادی پویا ودرحال رشد برشمرد و تصریح کرد: ارائه این نوع سیاستهای هوشمندانه وحکیمانه ازسوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بهبوهه فشار و تحریمهای ظالمانه دشمن، راهگشای مسائل و مشکلات پیش آمده بوده است. 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.