معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار گفت: شهرستان مذکور یکی از مراکزحمل‌ونقل بارانداز مسافر و تردد در شهرستان‌های غرب استان تهران محسوب می‌شود که در چنین شرایطی توسعه محورهای مواصلاتی از ضروریات این منطقه به شمار می‌رود.

رحمان علیزاده معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار درگفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش مؤثر و بدیهی توسعه راه‌ها و محورهای مواصلاتی در تردد خوردروها اظهار کرد: اهمیت این امر خطیر در مناطقی که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکزیت قرار دارند بیش از پیش مشهود و الزامی به نظر می‌رسد.

وی افزود: همجواری شهریار با کلان شهر تهران، البرز و شهرستان‌های همجوار باعث شده تا توسعه راه‌ها به عنوان امری ضروری در اولویت مجموعه فرمانداری قرار گیرد. 

علیزاده گفت: طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در این خصوص مد نظر قرار گرفته که برخی از آن‌ها از گذشته کلید خورده و در حال حاضر پیگیری آن در اولویت گذاری‌ها لحاظ شده و برخی دیگر نیز در آینده کلید خواهد خورد.

معاون فرماندار شهریار عنوان کرد: پروژه زیرگذر وحیدیه –فردوسیه از نمونه طرح‌های حائز اهمیت این شهرستان محسوب می شود که شهریار را به رباط کریم متصل می‌کند.

وی افزود: پیرو تدابیر اندیشیده شده مقرر است میزان دسترسی ها در این طرح با تعبیه و افزایش دهانه‌های پل تقویت شود که به تبع لازمه این امر گسترش اراضی برای عملیاتی کردن طرح اشاره شده است. 

علیزده عنوان کرد: قاعدتا با عنایت به تملکات اراضی که در محدوده این طرح نیاز است باید با رایزنی و مذاکره با مالکان، آزادسازی اراضی در این منقطه انجام شود که در همین راستا شهرداری فردوسیه توافق با مالکان را در اولویت کاری خویش قرار داده است.

وی یادآور شد: در صورت تحقق برنامه‌های طراحی شده در زمان‌بندی تنظیم شده امیدواریم این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد که به طور یقین با افتتاح آن تسهیل روند تردد در ناحیه مورد اشاره به نحو مؤثرتری فراهم خواهد شد.

انتهای پیام / 

برچسب ها: پیشرفت ، درصد ، فردوسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار