تیم آلومینیوم هرمزگان در هفته نوزدهم و پایانی از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم پارسه تهران شکست خورد تا سریال ناکامی های متوالی این تیم به قسمت سیزدهم برسد.

در این مسابقه ابتدا اکبر صغیری در دقیقه ۲ تیم آلومینیوم را پیش انداخت اما محمد ابراهیم زاده دقیقه ۹ کار را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم تیم آلومینیوم در دقیقه ۴۰ توسط اکبر صغیری از روی نقطه پنالتی به گل دوم دست یافت تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.

اما در نیمه دوم پارسه تیم برتر میدان بود و مرتضی رنجبر دقیقه ۴۹ از روی نقطه پنالتی و امیر حسین موسی زاده دقیقه ۹۰ دوبار دروازه آلومینیوم را باز کردند تا این مسابقه در نهایت با برتری ۳ بر ۲ تیم پارسه به پایان برسد.

با ثبت این نتیجه آبی پوشان هرمزگانی پس از گذشت ۸۵ روز از آخرین پیروزی خود در لیگ دسته اول باز هم در حسرت کسب پیروزی باقی ماندند.

شاگردان سرخاب از روز ۲۵ شهریور و برتری ۲ بر صفر مقابل فولاد یزد در هفته ششم، موفق به چشیدن طعم پیروزی نشده اند.

این تیم در ۱۳ بازی گذشته ۹ مساوی و ۴ باخت کسب کرده است.

تیم آلومینیوم با قبول شکست مقابل پارسه با ۱۹ امتیاز به مکان شانزدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

اضافه می شود که تیم آلومینیوم هرمزگان از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و شاید یکی از دلایل اصلی کسب نتایج ضعیف این تیم پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادرفنی باشد.

مشکلاتی که البته باعث شد تا داود حقدوست سرمربی سابق تیم آلومینیوم پس از پایان رقابتهای هفته دهم از سمت خود کناره گیری کند و عباس سرخاب سکاندار جدید این تیم شود.

تیم آلومینیوم در ۹ مسابقه گذشته و با هدایت سرخاب صاحب۳ باخت و ۶ مساوی شده است.

این در حالیست که آبی پوشان در ۱۰ بازی ابتدایی و با هدایت داود حقدوست ۳ برد،۳ باخت و ۴ مساوی کسب کرده بودند.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مدیران باشگاه آلومینیوم به نتایج ضعیف این تیم چه خواهد بود؟ آیا عباس سرخاب هم سرنوشتی مشابه داود حقدوست پیدا خواهد کرد یا خیر؟!

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.