پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از عملکرد این تیم در فصل جاری پرداخت.

پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود/عده‌ای دوست ندارند طارمی موفق شودمحمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون شرایط فعلی تیم و بازی مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: من قبلا هم خدمت شما گفته بودم که این تیم پتانسیل بالایی دارد و خوب فوتبال بازی می‌کند و پرسپولیس امتیازات بسیاری را به خاطر اشتباهات داوری از دست داد و اکنون در حال بازگشت به مسیر مناسب است.

3 امتیاز بازی دیروز هم بسیار روحیه‌بخش بود و به تیم کمک زیادی کرد. مطمئن باشید حریفان ما در ادامه لغزش خواهند داشت و تیم ما با این روندی که دارد، به این راحتی‌ها امتیاز از دست نمی‌دهد.

پیشکسوت محبوب سرخ‌های پایتخت در ارتباط با حواشی پیرامون مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس گفت: به هر حال مهدی یک بازیکن جوان است و باید مراقب حاشیه‌ها باشد. عده‌ای در این فوتبال دوست ندارند او موفق باشد ولی مهدی باید همه تمرکز خود را روی فوتبال بگذارد. البته در این راه نیاز مبرمی به حمایت بزرگتر‌ها دارد. 

به جرأت می‌گویم که مهدی طارمی در فوتبال ما کم‌نظیر است. مهاجمی با این فیزیک بدنی و سرعت بالا برای هر دفاعی مشکل‌ساز است. او در پرسپولیس کار سختی دارد و حتی در تیم‌ ملی هم با آرامش بیشتری بازی می‌کند چرا که پرسپولیس یک تیم بسیار بزرگ و البته در تیر‌رس حاشیه‌هاست و بازیکنان چنین تیمی باید خود را برای انواع حواشی آماده کنند.

وی همچنین درباره عملکرد تحسین‌بر‌انگیز محسن مسلمان در هفته‌های اخیر افزود: ما قبلا هم بازی‌های خوبی از محسن دیده بودیم و الحق امسال هم بازیکن بسیار موثری بوده. من منتظر روزهای بهتر او هستم چون با بالا‌رفتن اعتماد به نفس جای خود را در ترکیب تیم تثبیت می‌کند. البته برانکو هم به خوبی از او استفاده می‌کند. 

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در خصوص شکست سنگین امید‌های این تیم در دربی اخیر تصریح کرد: این یکی از اتفاقات فوتبال بود اتفاقا امروز در جلسه‌ای که درباره تیم امید داشتیم، صحبت‌هایی برای بهتر شدن کار انجام شد و مربیان هم قبول کردند که احساسی عمل کردند.

علاوه بر این مدافعین میانی تیم ما به دلیل محرومیت و مصدومیت غایب بودند و جای خالی آن‌ها با 2 هافبک پر‌شده بود. بد‌شانسی و از دست دادن موقعیت‌های متعدد گل‌زنی هم مزید بر علت شد، اما قطعا این مسئله جبران خواهد شد و دیگر شاهد رخ دادن چنین اتفاقی نخواهیم بود.

پنجعلی همچنین درباره خرید‌های احتمالی پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل و احتمال بازگشت محمد نوری به این تیم خاطرنشان کرد: این نظر کادر فنی است و هیچ‌کس از تصمیم برانکو خبر ندارد و در زمان مقرر اولویت خود را به باشگاه ارائه خواهد کرد و طبیعتا باشگاه هم در راستای نظر او به جذب بازیکنان اقدام خواهد کرد.

در مورد محمد نوری هم فکر می‌کنم بازیکن پخته و با‌تجربه‌ای است که در صورت صلاحدید کادر فنی و بازگشت به پرسپولیس می‌تواند موثر واقع شود.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: پنجعلی ، فولاد ، طارمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار