مریم جهان نجاتی گفت: به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا در تیم از سازمان لیگ درخواست لغو بازی‌ها را داشتیم که موافقت شد.

درخواست کردیم بازی‌ها لغو شود/آمار کشتگان در کرمان بیش از اعلام‌های رسمی استمریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم فوتبال سیرجان آماده‌ی رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر می‌شد که متاسفانه شیوع بیماری آنفولانزا در تیم و ابتلا 5 بازیکن به این ویروس سبب شد که درخواست لغو بازی‌ها را از سازمان لیگ داشته باشیم که خوشبختانه موافقت کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان دچار ویروس آنفولانزا شده‌اند اما از نوع خطرناک (اچ وان) نیست و طبق اداره بهداشت استان کرمان برای جلوگیری از پخش این ویروس و استراحت بازیکنان جهت بهبودی بازی‌های این هفته لغو شده است.

جهان نجاتی افزود: علاوه بر درخواست تیم شهرداری سیرجان تیم پالایش گاز ایلام نیز به دلیل شیوع این ویروس در استان کرمان حاضر به سفر به این استان و انجام دیدار خود نبود لذا سازمان لیگ تصمیم به لغو رقابت‌های هفته چهاردهم دارد.

وی ادامه داد: شیوع ویروس آنفولانزا در استان کرمان از آغاز ماه محرم بوده است. متاسفانه اطلاع رسانی دیر هنگام سبب تلفات بسیاری شده است و آمار کشته شدگان بر اثر این آنفولانزا بیش از آنچه که رسانه‌های گروهی اعلام کرد‌ه‌اند است.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: بانوان ، تیم ، آنفولانزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار