جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزهای کشورمان یکی از امن ترین مرزهای دنیا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: امروز بنده با افتخار می‌گویم که مرزهای ایران یکی از امن ترین مرزهای دنیا بوده و این مرزها در حال حاضر از شرایط امنیتی کاملی برخوردار هستند که این امنیت به برکت خود شهدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حاصل شده است.

وی گفت: امروزه ایران به کشوری قدرتمند تبدیل شده است همان طور که تمامی کشورهایی که می‌خواهند مشکلات سوریه را حل کنند وقتی که وارد عمل می‌شوند این موضوع را به خوبی درک می‌کنند که اگر کمک و اراده ایران در رابطه با این موضوع نباشد این موضوع امکان‌پذیر نبوده و نقش ایران در تحولات منطقه بسیار پررنگ است.

حیدری گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از سه مؤلفه است که بخش اول مربوط به اراده، بصیرت و هدایت ولایت فقیه است و مکتب اسلام و حضور مردم در تمامی صحنه‌ها با برگرفته از خون پاک شهدا این انقلاب را روز به روز قدرتمند می‌کند.

وی افزود:اگر بخواهیم اقتدار خودمان را حفظ کنیم باید به این شهدا اقتدا داشته باشیم و در تمامی صحنه‌های حساس حامی و یاور ولایت فقیه باشیم و اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری و درخواست‌های ایشان عمل کنیم موفقیت‌های بی‌شماری حاصل می‌شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: اردبیل ، امنیت ، مرزهای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.