فیلم «آشوب» جدیدترین ساخته کاظم راست‌گفتار در مقام کارگردانی است که امروز نسخه اولیه آن تحویل دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر داده شد.

کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «آشوب» گفت: امروز نسخه اولیه این فیلم را تحویل دبیرخانه سی و چهارمین فیلم فجر دادیم؛ اما هنوز بخشی از کارهای فنی در جهت ارائه نسخه نهایی آن باقیمانده است که آن‌ها را نیز انجام می‌دهیم و در موعد مقرر نسخه نهایی را آماده خواهیم کرد.

وی افزود: صداگذاری این فیلم برعهده سید محمود موسوی‌نژاد، جلوه‌های ویژه بصری امیر و کامران سحرخیز و تدوین آن را روزبه کلباسی انجام می‌دهند که بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل، نسخه نهایی آماده خواهد شد.

«آشوب» داستان زندگی جوانی را در دوران پیش از انقلاب روایت می‌کند. جوانی که جزو اولین تحصیل‌کرده‌های ادبیات دانشگاه تهران به شمار می‌رود؛ اما شرایط طوری پیش می‌رود که در ابتدا به عنوان پیش پرده‌خوان و خواننده با نام مستعار «آشوب» در تئاترهای لاله‌زار به فعالیت می‌پردازد و در میانه دهه‌های بیست و سی خورشیدی به دلیل فساد موجود در دستگاه حاکم به آشوبی برای نظام پهلوی بدل می‌شود و بلایی سر خودش و اطرافیان می‌آورد.

«آشوب» یک فیلم پربازیگر است و می‌توان گفت این فیلم ۴۳ بازیگر اصلی دارد که تعدادی از بازیگران از میان هنرمندان شناخته شده سینما انتخاب شده‌اند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار