دبیر جامع اسلامی دانشجویان گفت: پرچم مبارزان و مستضعفین همانطور که وعده الهی است در نیجریه برافراشته خواهد شد.

دولت باید نسبت به کشتار مسلمانان نیجریه موضع جدی و محکم اتخاذ می‌کردبه گزارش احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "حسین زینلیان" دبیر جامع اسلامی دانشجویان در نشست خبری نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی درپی کشتار مسلمانان نیجریه که امروز (25 آذرماه) مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما، انقلاب آرمان‌ها است نه تسلیم شدن به واقعیت‌‌ها که امروز ما برای واقعیتی اینجا جمع شده‌ایم که قلب مظلومین و مسلمین را به درد کشانده است.

وی در ادامه افزود: جناب سرلشکر محمدوبوهاری درپی کشتار مسلمانان در نیجریه در سالهای آتی پرچم مبارزان و مستضعفین همانطور که وعده الهی است در نیجریه برافراشته خواهد شد.  

زینلیان با بیان اینکه رفتارها در رابطه با اقداماتی که در فرانسه رخ داد کاملا متفاوت بود، ادامه داد: عده‌ای در مقابل سفارت فرانسه شمع روشن کردند و فقط به جرم اینکه مردم نیجریه سیاه چرده و جهان سومی هستند سکوت کرده است.

دبیر جامع اسلامی دانشجویان تأکید کرد: تروریسم دولتی در کشور عربستان سعودی شناخته شده است و امروزه هم دولت نیجریه را می‌توان بعنوان تروریسم دولتی شناخت.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه مدعیان حقوق بشر در مقابل این اقدام تروریستی در نیجریه کجا هستند، گفت: عده‌ای بخاطر عزاداری به خاک و خون کشیده شدند.

زینلیان با بیان اینکه واقعیت امروز تروریسم دولتی، دولت نیجریه است که ما را به اینجا کشانده، تأکید کرد: مردم نیجریه، مردم آفریقای مرکزی اعتقاد داشته باشید که نجات خواهید یافت و قلب مسلمانان جهان بخاطر شما خواهد تپید.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار