فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خاک ایران از امنیت کامل برخوردار است و حضور قدرتمند نیروی زمینی ارتش از ورود تروریست‌ها به خاک ایران جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیر احمدرضا پوردستان در همایش نیروی انسانی نزاجا در مشهد با اشاره به تهدیدات دشمن افزود: گروهک‌های تروریستی خرداد گذشته تا نزدیکی مرز خسروی آمدند اما حضور قدرتمند ارتش از ورود آن‌ها به خاک ایران جلوگیری کرد.

وی گفت: متناسب با جنگ‌های ناهم تراز پیش‌بینی لازم شده و نیروهای زمینی تاکتیک‌های خود را اجرایی کرده اند دو رزمایش نیز در غرب و شرق کشور برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: از تمام ظرفیت‌‌ها برای ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشور استفاده می کنیم و دکترین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است به این معنا که جمهوری اسلامی هیچگاه شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود.

پوردستان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح برای ارتقای توانمندی‌های خود به برجام و شرایط پساتحریم هیچ کاری ندارد، گفت: به همین منظور از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف استفاده خواهد کرد.
وی افزود: امروز داعش به نیابت از آمریکا در عراق و سوریه جنایت می‌کند که خوشبختانه نیروهای مردمی و ارتش این کشورها به خوبی در مقابل آنها ایستاده‌اند.

فرمانده نزاجا گفت: شخصی که در مجموعه نیروهای مسلح انجام وظیفه می‌کند، علاوه بر تعهد باید تخصص هم داشته باشد تا به دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی از سوی ستاد احاطه کامل داشته باشد.

پوردستان خاطر نشان کرد: فرماندهان، مسئولان و رده‌های مختلف نیروهای مسلح باید شغل و مسئولیت خود را یک امانت از جانب خداوند دانسته و برای انجام وظیفه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
زنده باشی سردار خدا قوت