معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: سلامت زمانی تأمین می شود که هرم قدرت درست انتخاب شود و افرادی را برگزینم که به فکر سلامت مردم باشند.

سلامت زمانی تأمین می‌شود که هرم قدرت درست انتخاب شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ دکتر سیاری، در همایش ملی داوطلبان سلامت در زاهدان افزود: جامعه ای که عاری از فقر، جهل، فساد، عقب ماندگی، تبعیض و خرافه پرستی باشد جامعه ای سالم و پویا است و راه رسیدن به این جامعه تفکر، تعقل و تدبر می باشد و زیربنای آن دانش، علم و تکنولوژی و بستر آن آموزش و یادگیری و موتور محرکه این امر، انسان توسعه یافته، مشارکت و توسعه جوی عدالت محور است.

وی ادامه داد: مشارکت خلاقانه و پویا با استفاده از ابزار آموزش و یادگیری و انتقال تجربیات موفق و کارآفرین سبب توسعه یک جامعه می شود و ایجاد جامعه ای سالم با مشارکت مردم از طریق اشتراک تجربه و کارآفرینی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کارآفرینان سلامت، کارشناس هایی هستند که مسیر توسعه یافتگی را پیموده و با استفاده از خلاقیت و شکوفایی می توانند مشکلات را حل کنند در واقع این افراد پیشتاز توسعه در هر جامعه ای به حساب می آید.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.