فرماندار بیله‌سوار گفت: راه یکی از زیرساخت‌ها مهم برای توسعه مناطق روستایی به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ آرام حلیم در بازدید از پروژه‌های طرح هادی روستاهای بیله‌سوار اظهار داشت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای بیله‌سوار اختصاص یافته که با تخصیص این میزان اعتبار می‌توانیم شاهد اجرای این طرح‌ها در روستاهای مورد نظر باشیم.

وی با اشاره به اینکه راه یکی از زیرساخت‌ها مهم برای توسعه مناطق روستایی به شمار می‌رود، تصریح کرد: باید در این زمینه گام‌های اساسی و جدی توسط مسئولان در شهرستان بیله‌سوار برداشته شود و بتوانیم نیاز مناطق روستایی را در حوزه راه برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار افزود: در کنار راه، کار و مسکن نیز از عمده‌ترین نیازهای جوامع روستایی بوده که باید در این زمینه با ایجاد مشاغلی در حوزه دامداری، کشاورزی و صنایع دستی مشکل اشتغال را در این مناطق برطرف کنیم و در حوزه عمرانی نیز تلاش و جدیت لازم را داشته باشیم.

حلیم از آسفالت و زیرسازی راه‌های 7 روستای شهرستان بیله‌سوار در سال 94 خبر داد و گفت:‌ این پروژه‌ها توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود تا شاهد توسعه خدمات زیربنایی در این روستاها بوده و رضایت هر چه بیشتر اهالی این روستاها را فرهم کنیم.

وی در ادامه اجرای طرح های عمران و آبادانی روستاها را در شهرستان از اولویت‌های مهم دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه توسعه و عمران هر چه بیشتر در مناطق روستایی سبب کاهش آمار مهاجرت از روستاها به شهرها و نیز زمینه‌ساز مهاجرت معکوس می‌شود باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.