جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا از روی عجز و ناتوانی امروز باز هم تهدیدهای گذشته خود را تکرار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: آمریکا از روی عجز و ناتوانی امروز باز هم تهدیدهای گذشته خود را تکرار می کند و مدام سخن از گزینه نظامی و روی میز بودن این گزینه سخن به میان می‌آورد در حالی که آمریکا در کشورهای همسایه ما نظیر افغانستان و عراق پایش در گل مانده و توان حرکت ندارد.

وی گفت: امروز جذبه مردان الهی و ولایت‌مدار ما تمام معادلات غرب را به هم زده و آنها نمی‌دانند سردرگمی خود را با چه راه حلی برطرف کنند.

حیدری با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب چهره سیاسی نبوده بلکه یک چهره مذهبی و معنوی است که با یک اشاره خود همه قلب‌ها را مجذوب خود می‌کند، افزود: امروز محرومان دنیا مجذوب حرکت و اقتدار نعمت ولایت شده‌اند.

وی ماموریت امروز نیروهای مسلح را حفظ و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: ما امروز به واسطه دو نعمت بزرگ بصیرت و ولایتمداری امت و مکتب‌داری مردم و حضور آحاد مردم در صحنه می‌توانیم پیروزی‌های بیشتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.