سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: این بازی قدم نهایی ما در پایان نیم فصل اول است.

جلالی: قدم پایانی را محکم بر می‌داریم/ سیاه نمایی در فوتبال رخ می‌دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی در ادامه عنوان کرد: به طور حتم سعی می‌کنیم که قدم آخر را محکم برداریم چرا که موفقیت در بازی فردا ما را به تحقق اهدافمان نزدیک‌تر می‌کند.

جلالی تصریح کرد: روزبه شاه علی دوست سجاد مشکل‌پور مصدوم هستند اما مابقی بازیکنان را در بازی فردا در اختیار داریم امیدواریم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

وی در خصوص شناخت خود از تیم نفت تهران گفت: اعتقادی ندارم که بازی قبلی ما راحت بود یا به طور کلی در لیگ بازی راحتی وجود داشته باشد. ما فردا می‌توانیم بازی سختی داشته باشیم اما بازیکنان با حداکثر تمرکز به میدان می‌روند. به نظرم بازیکنان ما به رشد ذهنی رسیدند که خودشان را در جایگاه‌های بالای جدول تصور کنند.

جلالی در خصوص دلایل کاهش تماشاگران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: این یک موضوع مهم است که نمی‌توانم در یک دقیقه پاسخگوی آن بود. در این باره مباحث زیادی از جمله قیمت بلیت‌ها و زمان نامناسب برگزاری مسابقات مطرح شده است.

وی بیان کرد: به نظرم علت این اتفاقات سیاه‌نمایی  بیش از حدی است که در خصوص فوتبال مطرح شده است. به همین دلیل مردم نمی‌خواهند فوتبال ببینند. اگر در خصوص والیبال هم سیاه نمایی می‌شد همین گونه بود.

سرمربی سایپا تصریح کرد: به طور کلی وارد هر رشته ورزشی بشوید شاهد نکات مثبت و منفی زیادی هستید و اگر تلاش کنید تا فقط نکات منفی را پوشش دهید آن رشته از چشم مردم می‌افتد.

وی درباره شایعه مطرح شده در مورد جذب آرش برهانی، سجاد شهباززاده و مسعود شجاعی  در نیم فصل بیان کرد: لیستی به صورت مکتوب به مدیر عامل باشگاه ارائه دادم آنقدر بلند بالا نیست در مجموع تغییرات زیادی نخواهیم داشت.

وی در پایان درباره اینکه به هدفش در نیم فصل اول رسیده یا نه، خاطرنشان کرد: به مدل بازی که می‌خواستیم رسیدیم اگر به تکامل برسیم آن وقت به موفقیت با ثبات در سال‌های آینده می‌رسیم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار