دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: آمادگی کامل برای ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان وجود دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: آمادگی کامل برای ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان وجود دارد.

امیر شاه‌آبادی گفت: هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان تشکیل شده و تعداد اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در استان یازده نفر است که از این تعداد هشت نفر از معتمدین و سه نفر عضو اداری شامل فرمانداری، دادستانی و ثبت احوال هستند.

وی گفت: کار ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان از فردا (26 آذر) تا دوم دی ماه انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، ثبت‌نام کاندیداهای مجس خبرگارن صرفا در فرمانداری مرکز استان و یا وزارت کشور انجام می‌شود و حضور خود فرد و یا نماینده وی که کتبا معرفی شده، برای ثبت نام ضروری است.

شاه‌آبادی ساعت ثبت نام را نیز در ساعت اداری از 7 و 45 دقیقه صبح تا 14 و 45 دقیقه اعلام کرد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از روز شنبه، 28  آذر آغاز شده و تا 4 دی ماه ادامه دارد.

وی محل ثبت نام را نیز در مراکز حوزه انتخابیه شامل فرمانداری‌های کنگاور، کرمانشاه، سنقر، پاوه، قصرشیرین و اسلام‌آبادغرب عنوان کرد که در ساعت اداری انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، تعداد اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز یازده نفر است که شامل 9 نفر معتمد و دو نفر اداری هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص تبلیغات کاندیداها نیز افزود: بر اساس قانون زمان تبلیغات برای مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن تا 24 ساعت قبل از انتخابات و برای مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن تا 24 ساعت قبل از انتخابات است.

شاه‌آبادی همچنین تعداد مجموع عوامل دست اندر کار برای اجرای انتخابات در استان کرمانشاه را 30 هزار نفر اعلام کرد که آموزش آنها از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.