تیم فوتبال استقلال اهواز پیش از بازی با تیم فوتبال تراکتور مشکلات جدیدی را تجربه می‌کند که کنترل آن‌ها از دست مسئولان این تیم خارج است.

مشکلات جدید آبی‌پوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال اهواز را می‌توان پرحاشیه‌ترین تیم لیگ پانزدهم محسوب کرد.

هفته‌ای سپری نمی‌شود که تیم فوتبال استقلال اهواز حاشیه جدیدی را تجربه نکند.

 ابتدای فصل، صحبت از نبود زمین تمرین و دیر بسته شدن تیم بود. کمبود بودجه و قهرکردن برخی بازیکنان و اعتصابشان به دلیل دستمزد نگرفت، حاشیه بعدی آبی‌پوشان اهوازی بود.

چمن کوتاه‌کردن سرمربی سابق و حمله با سلاح سرد به بازیکنان را هم به این حاشیه‌ها اضافه کنید.

در حالی که مشکلات آبی‌پوشان در آینده نه چندان دور حل خواهد شد، اما این اتفاق نه تنها رخ نداد بلکه مشکلات جدیدی به آن اضافه شد.

پس از دیدار تیم استقلال اهواز با پرسپولیس  و شکست یک بر صفر مقابل سرخپوشان پایتخت، آبی‌پوشان در هفته سیزدهم به مصاف فولاد خوزستان رفتند.

دیداری که همراه باخت دو بر یک مشکلات جدیدی را برای استقلال اهواز به وجود آورد.

علی حنطه سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز به دلیل اعتراضات فراوان به تصمیمات داور در پایان مسابقه، سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

محرومیتی که شوک بدی به کادر فنی و بازیکنان و حتی تماشاگران استقلال اهواز وارد کرد. حنطه پس از این محرومیت گفت‌وگوهای فراوانی انجام داد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حرف بدی به داور مسابقه نزدم و از کسانی که به من تهمت بی‌ادبی زدند شکایت می‌کنم.

این اتفاق آنقدر ذهن مسئولان باشگاه استقلال را به خود مشغول کرده بود که آنها فراموش کردند فرزاد آشوبی را از زمان تمرینات با خبر کنند و برای سفر وی به اهواز بلیت تهیه کنند.

 آشوبی اظهار کرد: از باشگاه کسی با من تماس نگرفت و زمان برگزاری تمرینات را به من اطلاع نداد. حتی باشگاه بلیت هواپیما برای من تهیه نکرده بود.

جالب اینجاست که حنطه هم در این شرایط آنفولانزا گرفت و نتوانست به اهواز بیاید و عادل کلاه‌کج کاپیتان تیم اهوازی بازیکنان را تمرین داد.

با هر شرایطی که بود استقلال اهواز در هفته چهاردهم به مصاف سایپا رفت که این دیدار هم 4 بر صفر به سود نارنجی‌پوشان سایپا به پایان رسید.

 این پایان کار نبود با بارش شدید باران در آسمان اهواز تمامی زمین‌های تمرین این شهر دچار آب‌گرفتگی شد و مسئولان استقلال مجبور شدند یک سالن فوتسال را برای یک جلسه تمرین اجاره کنند تمرینی که تنها با حضور بازیکنان بومی برگزار شد.

کرامت اله برهمن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اظهار کرد: باران شدیدی که دیروز در اهواز بارید ما را مجبور کرد در سالن تمرین کنیم اما امروز در زمین چمن تمرینات را پیگیری می‌کنیم علت غیبت برخی بازیکنان مشکلات جوی بود که مانع از سفر آنها به اهواز شد.

به هر حال تمرینات استقلال اهواز نامنظم پیگیری می‌شود و مشخص نیست با چه میزان آمادگی‌ایم تیم جمعه به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی اهواز خواهد رفت.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار