جلسه ستاد انتخابات شهرستان تبریز برای انتخاب هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جلسه انتخابات شهرستان تبریز با برگزاری انتخابات از بین 14 نامزد حاضر در جلسه، 8 نفر را به عنوان عضو اصلی و 5 نفر را به عنوان عضو علی البدل هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند.

با برگزاری انتخابات در بین حاضرین جلسه، آقایان محمدرضا پورمحمدی با 20 رای ،رضا عبادی با 19 رای، احمد ظهیرنیا با 18 رای ،ولی الله دینی با 15 رای ،جمال ادین نیکنامی با 14 رای، محسن ارشدزاده با 12 رای، حبیب زمانی با 12 رای و سعید جلالی با 11 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده و محمد علی حسین پورفیض با 10 رای ، عبدالرحمان ارشدی با 9 رای، خیرالله تیموری با 8 رای ،زرین رادبه با 6 رای و جابر ابوالفتح زاده با 6 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در ادامه این جلسه فرماندار شهر تبریز با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات هر چه پرشورتر باشد مسئولان مطمئن تر و با پشتوانه مردمی به کار خود ادامه خواهند داد.

رحیم شهرتی فر با اشاره به اینکه پایه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقادات و باورهای دینی مردم است گفت: مردم ایران همواره در تمامی انتخابات و راهپیمایی ها حضور گسترده داشته اند و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اهمیت ویژه ای درعرصه های بین المللی خواهد داشت.

در ادامه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی هم گفت: هدف ما این است که هیئت اجرایی انتخاب شده برای مجلس خبرگان رهبری به عنوان هئیت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز انتخاب شوند.

عباسعلی اسدی مقدم تاکید کرد: خلاف قانون است که عضو هیئت اجرایی انتخابات طرفدار کاندیدای خاصی باشد.

گفتی است :انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.