موضوعات و مشکلات مسائل اجتماعی را با حضور کارشناس بررسی می‌کنیم.

حسین فریدونی تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «روی خط»  گفت: هدف گذاری که برای برنامه در نظر گرفته‌ایم این است که مشکلات، مسائل اجتماعی را به چالش بکشانیم و برای رفع آن بیشتر تلاش کنیم. موضوعات برنامه مشکلاتی همچون تکدی گران، مشکلات فضای مجازی، کارتون خواب‌ها هستند که مردم هر روز با آن درگیرند اما هیچ کس آنها را پیگیری نکرده است.
 
وی افزود: در هر برنامه کارشناس در خصوص موضوع برنامه صحبت می‌کند. همچنین مهمان ما با کارشناس بحث و گفت و گو می‌کنند. سعی می‌کنیم در پایان یک جمع بندی داشته باشیم و اگر نتوانیم موضوعی را به طور کامل بررسی کنیم در برنامه‌های بعدی پیگیر موضوع باشیم.  
 
فریدونی در خصوص خط قرمزهای کاذب عنوان کرد: اعتقاد من این است که ما یک سری مباحث و موارد را به عنوان خطر قرمز برای خودمان ایجاد کرده‌ایم و مثل تابو شده است اما ما سعی کرده‌ایم از این خط قرمزها بگذریم و درباره مشکلاتی که تاکنون گفته نشده حرف بزنیم. 
 
وی ادامه داد: ساختار این برنامه با بخش‌های مختلف ترکیبی است به جز مجری ثابت برنامه، مجری دیگر دنیای مجازی و اخبار رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری ها را بررسی می‌کند. همچنین ما از مسائل اجتماعی عبور نمی‌کنیم چرا که اندازه کافی بحث، مشکل پیرامون مسائل اجتماعی است.  
 
این تهیه‌کننده اظهار داشت: مسئولان درباره بسیاری از مسائل و مشکلات به راحتی سخن می‌گویند و بیشتر اوقات گله مند هستند که چرا رسانه‌ها مسائل را به چالش نمی‌کشند و از اینکه تریبونی برای اطلاع رسانی وجود دارد، استقبال کرده‌اند. 
 
فریدونی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که می‌توانم بگویم این است با توجه به برنامه ریزی ما در خصوص برنامه‌ها، موضوع برنامه را بعد از نظرسنجی که مردم پاسخ می‌دهد، انتخاب می‌کنیم. 
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار