معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان گفت: دومین آزمون آنلاین شهرداری‌های استان توسط جهاددانشگاهی واحد کردستان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ سیروان صیدی گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین دفتر امور شهری استانداری و جهاددانشگاهی کردستان، آزمون آنلاین شهرداری‌های استان هر ساله توسط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال برای دومین سال متوالی، آزمون آنلاین شهرداری‌های استان برای شهرداران و پرسنل 29 شهرداری استان از روز چهارشنبه(18 آذر) آغاز شده است و تا پایان روز پنج شنبه(26 آذر) ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: این آزمون در 5 دوره برای شهرداران و 5 دوره برای پرسنل شهرداری برگزار می‌شود.

وی گفت: دوره‌های تعیین شده برای شهرداران؛ دوره کمیسیون‌های شهرداری، قانون شهرداری و شوراها، مقررات شهرسازی مرتبط با شهرداری، قوانین و مقررات مالی شهرداری و اصول و مبانی مدیریت خدمات شهری می‌باشد.

صیدی ادامه داد: دوره‌های تعیین شده برای پرسنل شهرداری نیز دوره کمیسیون‌های شهرداری، آشنایی با مهندسی ارزش، آشنایی با محدوده ارزش، نقش فناوری اطلاعات در شهرداری و اصول و مبانی خدمات شهری در شهرداری‌ها می‌باشد.

معاون آموزش جهاددانشگاهی کردستان گفت: در این آزمون که از روز چهارشنبه(18 آذر) آغاز شده است که تا کنون یک هزار و 175 نفر شرکت کرده‌اند و امیدواریم تا پایان مهلت آزمون، به بیش از 2 هزار نفر برسند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.