دکتر رسول روشنی گفت: خوشبختانه تعداد مصدومان ناشی از حوادث کار در هفت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است که امیدواریم روند کنونی در آذربایجان غربی تداوم پیدا کند.

کاهش مصدومان حوادث کار در آذربایجان غربی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سرپرست پزشکی قانونی آذربایجان غربی اظهار داشت: در هفت ماهه سالجاری تعداد 669 نفر براثر حوادث کاری به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 719 نفر بودند تعداد 50 نفر کاهش داشته است.

دکتر روشنی با بیان اینکه به دلیل سختی وصعوبت ناشی از نوع کار و ماهیت شغل مردان بیشتر از زنان در معرض آسیب، وقوع حوادث و در نتیجه مصدومیت ناشی از مخاطرات مربوط به شغل شان قرار گرفته اند یاد آوری کرد از این تعداد مصدوم 652 نفر مرد و 17 نفرزن بوده اند.

وی افزود: در مهر ماه سالجاری نیز کل مصدومان حوادث کاری 108 نفر بودند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که تعداد 102 نفر بود افزایش 6 نفری داشته است.

دکتر روشنی در ادامه شایع ترین حادثه کار در استان را سقوط از ارتفاع و بلندی عنوان کرد و بیان داشت: این انتظار از اقشار مختلف مردم به ویژه افرادی که شغل پرمخاطره دارند این است که نسبت به هشدارها و نکات ایمنی توجه کنند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کاهش ، مصدوم ، ارومیه ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.