مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن آرزوی سلامتی برای مدیر فنی این تیم اظهار داشت: امیدوارم پورحیدری پس از بهبود و حضورش در استقلال دوباره با این تیم قهرمان آسیا شود.

 بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همانطور که می دانید در حال تدارک مقدمات جشن نیم قرن حضور پورحیدری در استقلال بودیم. اما متاسفانه برای منصور خان کسالتی پیش آمد و به دلیل فشار زیاد کاری که در دیدارهای حساس لیگ تحمل می کرد ناخوش احوال شد و پزشک معالجش دستور بستری شدن وی را در بیمارستان ایران مهر داد.

 وی با اشاره به عیادت صبح امروزش از پورحیدری ادامه داد: منصور خان مرد بزرگی است و همه ما به او احتیاج داریم . پور حیدری به نوعی پدر معنوی استقلال حساب می شود و کسی نمی تواند خاطرات او را در این تیم تکرار کند .همه مجموعه استقلال نگران پورحیدری اند و از خدای بزرگ می خواهیم  هرچه سریعتر وضعیت روحی و جسمی منصور خان مطلوب شود .

افشارزاده :منصور خان بر می گردد و با او قهرمان آسیا می شویم
 
وی افزود: پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال است و با پنجاه سال حضور در این تیم در سمت های گوناگون از بزرگان فوتبال جهان به حساب می آید .نام استقلال و پورحیدری با هم عجین شده است . سخت است بگویم که جای خالی منصور خان در باشگاه اذیتم می کند.او بخش اعظمی از تاریخ استقلال است و پیروزی ها، شکست ، اشکها و لبخندها همیشه کنار استقلال بوده است .  نمی توانیم بزرگی این مرد را با کلمات توصیف کنم .اما هر لحظه نگران او هستم و برای بازگشت پور حیدری به خانه خودش لحظه شماری می کنم

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار