معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از شرکت بیش از ۲هزار نفر در مسابقات قرآن وعترت این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بیت الله اکبری مقدم  اظهار کرد: مسابقه قرآن و عترت با هدف آشنایی دانشجویان با اخلاق و فرهنگ اسلامی و ارزیابی دانشجویان در جهت پیشرفت در مسیر اعتقادات دینی برگزار شده است.

وی افزود: این مسابقات در چهار بخش کتبی، شفاهی، هنری و پژوهشی برگزار می‌شود که تعداد زیادی از دانشجویان در بخش کتبی شرکت کردند و مسابقات کتبی امروز برگزار شد.

اکبری مقدم ادامه داد: تعداد حاضران در این مسابقه 2هزار نفر بودند واین در حالی است که با توجه به شرایط جوی موجود حدود 300 نفر موفق به حضور در مسابقه نشدند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در بخش بانوان و آقایان به میزان تقریبا مساوی بوده است.

وی یادآور شد: در بخش کتبی با موضوعات زندگانی پیامبر، احکام، نماز، نهج البلاغه و تفسیر قرآن کریم بوده است که با توجه به علاقه‌مندی دانشجو موضوع انتخاب و در مسابقه شرکت می‌کردند.

اکبری مقدم اضافه کرد: در بخش دانشجویی پنج نفر از هر رشته در دو بخش آقایان و بانوان منتخب خواهند شد که در مجموع 50 نفر در بین آقایان و 50 نفر در بین بانوان و در بخش اساتید سه نفر از هر بخش منتخب خواهند شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تأکید کرد: پاسخنامه‌ها در سطح کشوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان منتخب می‌توانند در سطح کشوری نیز دارای مقام باشند.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: دانشجو ، مسابقات ، قرآن ، عترت ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.