مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از افزایش 4 درصدی تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس غیر دولتی استان همدان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فولادوند در شورای آموزش و پرورش استان گفت:  امسال 11 درصد دانش‌آموزان استان در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیلند.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد استان از این حیث کم کم به متوسط کشوری نزدیک‌تر می‌شود.

فولادوند تصریح کرد: در 30 مدرسه استان بسته‌های حمایتی و خرید خدمات آموزشی ارائه شده است که 4 هزار و 443 دانش‌آموز تحت پوشش این بسته‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

 فولادوند با اشاره به بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی جاری، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان در اجرای طرح پروژه ی مهر و بازگشایی مطلوب مدارس رتبه ی عالی را در سطح کشور احراز کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به مشکلات مهدهای تحت نظارت بهزیستی، تصریح کرد: در این آموزشگاه‌ها اصول کار رعایت نمی‌شود و با آموزش‌های پیش از هنگام موجب ایجاد اختلالات آموزشی حین ورود این کودکان به مراکز آموزشی ابتدایی می‌شود.

وی  افزود: البته این معضل در سطح کشور هم دیده می‌شود،  هرچند وضعیت استان همدان نسبت به کل کشور مطلوب است.

وی همچنین با اشاره به سلامت کامل شیرهای توزیع شده در مدارس، گفت: اعتبارات تعیین شده برای تامین شیر مدارس 9 میلیارد تومان بوده است.

فولادوند در پایان  با اشاره به برگزاری مرحله کشوری سی و چهارمین دوره ی مسابقات قرآن، عترت و نماز  دانش آموزی به میزبانی  استان همدان در تابستان سال آینده، از  دستگاهها و نهادهای دولتی خواست آموزش و پرورش استان را در اجرای موفق این برنامه ی مهم یاری دهند.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.