معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد، طرح مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌های متنوعی در مدارس قزوین اجرا می‌شود.

عین‌الله صادقی اظهار داشت: طرح مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در مدارس استان قزوین اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: آشنایی بیشتر دانش‌آموزان و اولیاء با پیامدهای اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی و همچنین توسعه نهضت فرهنگی از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: از دیگر اهداف اجرای طرخ مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی می‌توان به ترویج، فرهنگ‌سازی و آموزش در زمینه خودمراقبتی و همچنین ارائه راهکارها و مهارت‌ها در مقابله با رفتارهای پرخطر اشاره کرد.

صادقی با اشاره به نقش ویژه اولیاء در جلوگیری از بروز رفتارهای پرخطر عنوان کرد: اولیاء در زمینه جلوگیری از بروز رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان نقش ویژه‌ای دارند که با تعامل و مشارکت با مربیان مدارس می‌توانند از راهکارهای پیشنهادی در این زمینه بهره‌ ببرند.

وی ادامه داد: تامین سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان از عوامل اثرگذار بر تربیت آینده‌سازان و جوانان توانمند بوده که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.