معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش از تعطیل شدن مدارس غیردولتی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش از تعطیل شدن مدارس غیردولتی که میانگین نمرات دانش آموزان آنها غیر قابل قبول باشد، در سال آینده خبر داد.

مرضیه گرد در گردهمایی مدیران مدارس غیردولتی کرمانشاه، رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش را تلاش در راستای اجرایی کردن اهداف و برنامه‌های سند تحول بنیادین دانست و گفت: سند تحول بنیادین در تلاش است تا شروع فعالیت‌های نو را در مجموعه آموزش و پرورش داشته باشد و از این طریق آموزش و پرورش را متحول کند.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش سپس با بیان اینکه علی رغم وجود مدارس تاپ در بین مدارس غیردولتی، میانگین نمرات در برخی از این مدارس بسیار پایین است،اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی  انجام شده مدارسی که میانگین نمرات آنها غیرقابل قبول باشد، از سال آینده تعطیل می‌شوند.

 در این مراسم جمعی از مدیران و مسئولین استان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مدارس غیرانتفاعی پرداخته و پیشنهادهایی را در راستای بهبود عملکرد مدارس غیرانتفاعی مطرح کردند. 

نداشتن فضای آموزشی و مستاجر بودن برخی از مدارس غیر دولتی، خالی ماندن صندلی‌های مدارس غیر دولتی و... از جمله دغدغه‌های برخی از مدیران و مسئولان مدارس غیر دولتی استان کرمانشاه بود و تخصیص وام برای خرید، ساخت و یا مقاوم سازی مدارس غیر دولتی، متفاوت بودن نرخ شهریه‌ شهرستان‌ها با شهرهای بزرگی مثل تهران و... از جمله درخواست‌های مدیران و مسئولان مدارس غیردولتی استان کرمانشاه بود که در حضور معاون وزیر آموزش و پرورش آنها را مطرح کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.