یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای گازرسانی به شهر پول کجور اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل شرکت گاز مازندران در آیین کلنگ‌زنی طرح گازرسانی شهر پول در بخش کجور با اشاره حجم بالای اجرای این طرح گفت: با وجود تمامی مشکلاتی که در زمینه بودجه و اعتبارات وجود داشت ولی دولت با درایت خود درباره نحوه و چگونگی صرف کردن اعتبارات و بودجه‌ها، تصمیمات مناسب و منطقی را می‌گیرد و پروژه‌ها نیز به سرانجام می‌رسد.

محمداسماعیل ابراهیم ‌زاده با بیان اینکه هم‌ دلی و هم ‌زبانی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: مسئولان و متولیان دستگاه‌های اجرایی در دولت خادمان ملت هستند و با خلوص نیت برای خدمت‌رسانی به مردم کار می‌کنند.

وی درباره طرح گازرسانی به شهر پول تصریح کرد: در این منطقه 25 کیلومتر خط لوله اصلی به مدت 300 روز انجام می‌شود و به همین منظور بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی به پیمانکار این پروژه نیز پرداخت می‌شود و 70 میلیارد تومان دیگر هم به منظور نصب ایستگاه CNG و تجهیز آن هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با قدردانی از خیر اهدا کننده زمین برای ایجاد ایستگاه ‌CNG و نصب تجهیزات آن، یادآور شد: روند سرعت اجرای عملیات لوله‌ گذاری در دو شهر پول و کجور نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان شهرستانی و بخش کجور است.

ابراهیم ‌زاده با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاهای کجور پس از اتمام کار این دو پروژه انجام می‌شود، گفت: این دو طرح فعلی در بخش کجور از طرح ‌های سنگین و بزرگ دولت است که با پیگیری و تلاش مسئولان به سرانجام رسید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: اختصاص ، میلیارد ، گاز ، رسانی ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.