به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


صفحه منتسب به آیت الله هاشمی پیام تبریک وی به حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان مبنی بر بسته شدن پرونده پی ام دی و ابطال قطعنامه های علیه ایران را منتشر کرد.

اینستاگردی

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس جمهور محترم ایران اسلامی

پایان افتخارآمیز اتهامات واهی 13 ساله در پرونده فعالیت‌های هسته‌ ای ایران اسلامی، نقطه آغاز راه و اُفقی جدید است که مقدمات آن را ملت هوشیار ایران در «حماسه سیاسی» انتخابات سال 1392 ریاست جمهوری و انتخاب مشی اعتدال فراهم کرده بودند.

با تبریک پیروزی شیرین رأی شورای حکام برای بسته شدن پرونده موسوم به پی.ام.دی و ابطال 12 قطعنامه علیه ایران اسلامی، به ملت شریف ایران، رهبر معظم و مجموعه دولت و مسؤولان کشور، که از جهات فراوانی شبیه تصویب قطعنامه 598 درسازمان ملل است، امیدوارم با تداوم تدبیر خردمندانه و گسترش دامنه سیاست تنش‌زدایی و تقویت روابط جمهوری اسلامی براساس سه اصل «حکمت، عزت و مصلحت» ایران اسلامی به جایگاه شایسته خویش در نظام بین‌المللی برسد و مردم عزیز شیرینی پاداش سال ها تحمل تحریم‌های ظالمانه را با حرکت کشور در مسیر توسعه و پیشرفت بچشند و این پیروزی ملی و بین‌المللی، بیدار باشی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به کسانی باشد که به جای همنوایی با مردم در قرائت پیام صلح و دوستی و گفت‌وگو و تبادل فکر و اندیشه، بر طبل جنگ و خشونت می‌کوبند، در حالی که تجربه تاریخی اسلام می‌‌گوید، یکی از مهمترین فتوحات پیامبر اکرم (ص) که در قرآن فتح المبین توصیف شده، از طریق صلح حدیبیه به دست آمده است. اكبر هاشمی رفسنجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام


محمدرضا گلزار عکسی از دوران کودکی خود را برای هوادارانش به اشتراک گذاشت و نوشت: این چنینی بوده ام!

اینستاگردی


صفحه منتسب به محسن رضایی با انتشار پیام وی، کشته شدن و هتک حرمت به بیت رهبر شیعیان نیجریه را محکوم و آن را برنامه ای خطرناک علیه جامعه اسلامی در دنیا خواند و خواستار عکس العمل مناسب نظام جمهوری اسلامی ایران با این حادثه شد.

اینستاگردی

حوادث نیجریه و کشته شدن ده‌ها مسلمان بی‌پناه یک فاجعه بزرگ انسانی است. این حادثه حکایت از یک برنامه خطرناک در جهان اسلام دارد، از یک‌سو اختلاف‌افکنی بین مذاهب اسلامی و از دیگر سو سرکوب جریان مقاومت و گروه‌های انقلابی به نفع استکبار و صهیونیسم و گروه‌های تندرو.
چندی قبل در کشور آذربایجان به عزاداران حسینی حمله ، و به‌جای حمایت از عزاداران، از حمله‌کنندگان حمایت شد. شاید اگر آنجا جمهوری اسلامی عکس‌العمل مناسب از خود نشان می‌داد امروز در نیجریه این فاجعه اسفبار پیش نمی‌آمد.

پژواک آرمان‌های انقلاب اسلامی از بحرین و یمن تا آفریقا و اروپا نباید در خاستگاه آن «ایران» با بی‌تفاوتی مواجه شود. جمهوری اسلامی ظرفیت‌های زیادی برای مقابله با این هجمه‌ها در اختیار دارد. از تجدیدنظر در روابط دوجانبه، فعال کردن ظرفیت سازمان همکاری‌های اسلامی تا طرح در مجامع بین‌المللی و تقاضا برای نقش‌آفرینی سران اتحادیه آفریقا و بهره‌گیری از ظرفیت اجلاس کشورهای عدم تعهد از این جمله است.
تحرک دیپلماسی و اقدامات جدی ایران از ادامه چنین تزاحمات و تضعییاتی جلوگیری می‌کند.
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


بهنوش بختیاری هم عکسی سلفی در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

اگر بدانید مردم هزاران برابر به سردرد معمولی خود اهمیت میدن تا خبر دورازجان مرگ من وشما...دیگر نگران این نخواهید بود که درمورد شما چه فکری میکنند.


علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار عکسی از میترا فرازنده، هنرمند معلول کشورمان روح جمعی یک جامعه را اصلی ترین دلیل حرکت جامعه در مسیر رشد و پیشرفت دانست.

اینستاگردی

میترا فرازنده؛ هنرمند معلول 35 سانتی، بانویی که هرگز ایستادن را تحربه نخواهد کرد، نقاشی که تجسم زنده هنر و خلاقیت است.
هرگاه روح جمعی یک جامعه میل به نایل شدن و موفقیت داشته باشد و انگیزه و شوق موفقیت در افراد تقویت شود، حرکت جامعه در مسیر رشد و پیشرفت شتاب می گیرد. تجارب جهانی نشان میدهد در جوامعی که کارراهه های پیشرفت شغلی فراهم شده و فرصت و بستر مناسب برای رشد و نوآوری ایجاد شده است مسیر توسعه سریع تر پیموده می شود. شاید یک تفاوت به ظاهر ساده اما عمیق بین جوامع توسعه یافته حتی جوامع تازه صنعتی شده و جوامعی که هنوز دوران طولانی گذار را طی می کنند در همین عکس و جملات ساده نهفته است: جامعه جویای موفقیت، افراد جویای موفقیت
در جامعه ای با ساختارهای زمینه ساز برای موفقیت افراد، فرصت رقابت بیشتری فراهم می آید. در این گونه جوامع، افراد احساس می کنند که زمینه موفقیت آنها وجود دارد که منجر به بهبود روش زندگی آنها خواهد شد.
به نظر من، وقتی افراد امید و میل به موفقیت دارند دیگر برخی از نارساییهای فیزیکی برایشان اهمیت چندانی ندارد بلکه این ذهنیت آنهاست که سبب بروز خلاقیت ها و موفقیت شان می شود.
من فکر می کنم در ایران امروز، باید ساختارهای اجتماعی را به گونه ای دگرگون سازیم که در آن میل به پیشرفت زبانه کشد و روح امید را بیش از پیش در جوانها بدمد تا با چشم اندازی از موفقیت؛ شور و نشاط برای دستیابی به رشد و توسعه در جامعه پدید آید.
دیدن این بانوی 35 ساله 35 سانتی هنرمند پرکار ایرانی، او که هیچ گاه ایستادن را تجربه نمی کند، درسی است برای همه ما. ما همه به میترا افتخار می کنیم.


الناز شاکردوست عکسی از دیوار مهربانی که به تازگی در برخی شهرهای ایران ایجاد شده است منتشر کرد و این حرکت زیبای انسانی را نیکو دانست.

اینستاگردی

ديوار مهربانى، اين ديوار براى آنست كه مردم لباس هايى را كه نمى خواهند آن جا بگذارند تا كسانى كه نياز دارند آن را بردارند نياز ندارى بزار، نياز دارى بردار. اصفهان، شيراز، مشهد، سيرجان
اميدوارم اين حركت زيباى انسانى در بقيه شهرهاى ايران عزيزمان هم اجرا گردد من فكر ميكنم اگر يخچالى هم با همين ايده تدبير گردد حركت بسيار نيكوييست.


رضا قوچان نژاد هم عکسی همراه علیرضا حقیقی سر میز شام رستوران لندنی به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی


علی ضیا با انتشار عکسی از مادرش روی تخت بیمارستان، از عمل قلب مادرش خبر داد و نوشت: تنها به ضربان منظم قلب مادرم نياز دارم و بس!

اینستاگردی

دكتر ها ميگويند
قلب مادرت بايد عمل شود
دكتر ها ميگويند
فشار و استرس زيادي كشيده اين چند وقت
دكتر ها ميگويند
و من فكر ميكنم تنها به ضربان منظم قلب مادرم نياز دارم و بس


مریم امیرجلالی هم عکسی یادگاری همراه با بازیگران سریال نفس گرم منتشر کرد و به آنها خسته نباشید گفت.

اینستاگردی

بچه های نفس گرم واقعا نفستون گرم همگی خسته نباشین بویژه خانم گلچین بابازی بسیارخوبشون موفق وکامروایاشید ودرتمام مراحل زندگی مانا


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.