سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در واکنش به بی‌توجهی محمد یوسف‌وند به وی گفت: سعی کردم به بازیکنانم آداب ورزش حرفه‌ای را هم یاد بدهم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عصر دیروز و پس بازی تیم‌های دانشگاه آزاد و نیروی زمینی، زمانی که محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم نیروی زمینی برای پاسخ دادن به پرسش‌های خبرنگاران در تالار بسکتبال  آزاد حضور داشت، بازیکنان تیم‌های شیمیدر و آینده‌سازان میهن اصفهان برای گرم کردن وارد زمین شدند. این میان محمد یوسف‌وند که فصل پیش شاگرد محمدرضا اسلامی در هفت‌الماس قزوین بود، بدون توجه به حضور وی به گرم کردن با دیگر بازیکنان پرداخت. 

اسلامی هم که در واکنش به این رفتار کاپیتان پیشین تیم بسکتبال جوانان ایران، گفت: مدتی پیش که یوسف‌وند مصدوم شد، من 2 بار با سرپرست باشگاهش تماس گرفتم و جویای احوال او بودم. یوسف‌وند بازیکن خوبی است و امیدوارم همیشه موفق باشد. 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا این بازیکن برخلاف عرف ورزش پیش شما نیامد؟ اظهار کرد: من کوشیده‌ام همراه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، آداب ورزش را هم به شاگردان بیاموزم. اگر کسی این را یاد نگرفته به من ربطی ندارد. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار