فرماندار حوزه انتخابیه مرکز استان قزوین گفت: در دومین روز از آغاز ثبت نام مجلس خبرگان سومین داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان قزوین با حضور در فرمانداری نام نویسی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛سید علی موسوی فرماندار حوزه انتخابیه مرکز استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و در دومین روز از فرصت تعیین شده ثبت نام داوطلبان، حجت الاسلام مجید تلخابی صبح امروز با مراجعه به فرمانداری قزوین ثبت نام کرد.

موسوی افزود: این داوطلب ۳۴ ساله از استادان حوزه علمیه قم برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان قزوین داوطلب شده است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: در اولین روز نخست ثبت نام آیت الله علی تاکندی و آیت الله علی اسلامی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان قزوین ثبت نام کردند و با گذشت دومین روز تاکنون تعداد داوطلبان به سه نفر رسیده است.

فرماندار قزوین همچنین از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا بیست و هشتم آذرماه در این شهرستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فردا شنبه به مدت یک هفته خواهد بود.

موسوی یادآورشد: ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز از ساعت هشت صبح الی ۱۶ بعدازظهر صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: داوطلبان می توانند به منظوراعلام نامزدی خود و ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز در مهلت تعیین شده به ستاد انتخابات شهرستان قزوین مراجعه کنند.    

حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز در استان قزوین دارای دو نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

در حال حاضر آیت الله هادی باریک بین و آیت الله علی اسلامی نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هستند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انتهاي پيام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.