هفته پایانی دور گروهی بسکتبال یورولیگ با پیروزی رئال مادرید برابر استراسبورگ فرانسه و صعود این تیم به مرحله دوم همراه شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از هفته دهم رقابت‌های بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های اروپا، دیشب تیم رئال در مادرید میزبان استراسبورگ فرانسه بود. رئال مادرید بازی را طوفانی آغاز کرد و 29 بر 15 کوارتر نخست را به نام خود ثبت کرد. در کوارتر دوم بازی متعادل شد و این بار رئالی‌ها با حداقل امتیاز و نتیجه 23 بر 22 به پیروزی رسید تا نیمه نخست را 52 بر 37 برنده به رختکن برود. 

رئال مادرید در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و 23 بر 13 در کوارتر سوم به برتری رسید تا 75 بر 50 از استراسبورگ پیش بیفتد. مدافع عنوان قهرمانی با درخشش سرخیو رودریگز و بازی موثر سرخیو یول و فیلیپه ریس، بازیکنان ملی‌پوش خود در 10 دقیقه پایانی هم به حریف اجازه عرض اندام نداد تا با برتری 22 بر 15 در کوارتر چهارم، در مجموع به پیروزی 97 بر 65 برسد. به این ترتیب رئال مادرید پس از فنرباغچه ترکیه و خیمکی روسیه از گروه A صعود کرد. 

در دیگر دیدار سرنوشت‌ساز دیشب تیم ستاره سرخ در بلگراد 85 بر 76 مقابل بایرن‌مونیخ آلمان به پیروزی رسید تا ضمن حذف بایرن، چهارمین تیم صعودکننده از گروه نخست این رقابت‌ها باشد. فنرباغچه ترکیه هم میزبان خود خیمکی روسیه را با یک پرتاب بیشتر و با حساب 70 بر 68 شکست داد تا بالاتر از خیمکی به عنوان سرگروه راهی دور بعد شود. 

نتایج سایر رقابت‌های پنجشنبه و جمعه یورولیگ به این شرح است؛

گروه دوم؛
لابورال کوشا اسپانیا 92 - 70 سده ویتا کرواسی
امپوریو آرمانی میلان ایتالیا48 -  58 لیموژ فرانسه
المپیاکو یونان 43- 57 آنادولو افس پیلسن ترکیه
در این گروه المپیاکو یونان ،لابورال کوشا اسپانیا ، آنادولو افس پیلسن ترکیه و سده ویتا به مرحله دوم صعود کردند.  

گروه سوم؛
ژالگیریس لیتوانی 72 - 75 پاناتینایکو یونان
لوکوموتیو کوبان روسیه 78- 74 بارسلونا لاسا اسپانیا
استلمت ژیلوناگورا لهستان 81- 83پینار کارشیاکا ترکیه
از این گروه لوکومتیو کوبان روسیه، بارسای اسپانیا، پاناتینایکو یونان و ژالگیریس لیتوانی به مرحله یک هشتم پایانی صعود کردند. 


گروه چهارم؛
بروزه بسکتس آلمان 86 - 54 دینامو ساساری ایتالیا
اونیکاخا مالاگا اسپانیا 55- 63 زسکامسکو روسیه 
از گروه چهارم هم زسکا موسکوی روسیه، اونیکاخا مالاگای اسپانیا، بروزه بسکتس آلمان و داروشافاکای ترکیه راهی دور بعد شدند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار