خداحافظی دل بوسکه پس از یورو 2016

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا قصد دارد پس از رقابت های یورو 2016 فرانسه از سمت خود کناره گیری کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ویسنته دل بوسکه دربخش هایی از کتاب جدید خود تحت عنوان" برد و باخت،قدرت عاطفی " که روز جمعه منتشر شد و از روز دوشنبه عرضه خواهد شد می گوید: اگر همه چیز مطابق انتظارپیش برود، پس از یورو 2016 تیم ملی و فدراسیون فوتبال اسپانیا را ترک خواهم کرد، البته این مسئئله به سلامتی من هم بستگی دارد.
او در بخشی از این کتاب که در نسخه آنلاین روزنامه ورزشی مارکا و دیگر روزنامه ها منتشر شده است ، می افزاید: مدت هشت سال سر مربی تیم ملی بوده ام و قصد ندارم به این سمت بچسبم.
دل بوسکه، که پس از قهرمانی اسپانیا در یورو 2008 تحت رهبری لوئیس آراگونس ، هدایت این تیم را برعهده گرفت ، پس از آن که تیم ملی اسپانیا را به قهرمانی جام جهانی 2010 رساند و دو سال بعد دومین قهرمانی پیاپی اروپا را برای کشورش به ارمغان آورد، به یکی از چهره های بسیار محبوب در اسپانیا تبدیل شده است. 
با این حال برخی ها احساس می کنند پس از ناکامی اسپانیا در صعود از مرحله گروهی جام جهانی سال گذشته در برزیل، شروع تازه ای در تیم نیاز است.

اگراسپانیا بتواند سال آینده در فرانسه برای سومین بار متوالی ، و چهارمین بار در مجموع ،قهرمان اروپا شود، موفق ترین تیم تاریخ مسابقات قهرمانی اروپا خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار