مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه از جذب تمام بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم بعثت خبر داد و گفت : خوشبختانه با آنها عقد قرداد کرده و تا آخر هفته به جمع دیگر بازیکنان اضافه خواهند شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه ؛ حسنی گفت: چند روز تعطیلات باعث شدکارهای تسویه حساب آنها طول بکشد، ولی قطعا تا آخر هفته تمرینات خود را شروع خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه گفت: تاکنون پنج بازیکن رسما از تیم جدا شده‌اند که اسامی آنها هادی رمضانی، حامد رضاپور، امیر نصرالله زاده، جمال حق شناس و محسن میرزاییان است که جا دارد از زحماتی که این بازیکنان برای تیم کشیدند، قدردانی کنم.

حسنی ضمن تقدیر از حمایت هواداران اظهارکرد: با بررسی که سرمربی و کادر فنی از نقاط ضعف تیم داشتند، بازیکنان بسیار خوبی جایگزین شده‌اند که می‌توانند در نیم فصل دوم قدرت تیم را دوچندان کنند.

وی در پایان از هواداران که همیشه با حساسیت خاصی در مورد جذب بازیکن اخبار را دنبال می‌کنند تشکر کرد و گفت: با کمک این عزیزان در نیم فصل دوم تیمی بسیار قوی‌تر از نیم فصل اول خواهند دید.

گفتنی است: فرزاد ایزد هافبک خوش تکنیک و با تجربه کرمانشاهی که 7 فصل را در لیگ دسته اول فوتبال ایران و تیم شیرین فراز (راهیان) کرمانشاه توپ می‌زد و کاپیتان این تیم بود، اخیرابه تیم فوتبال بعثت کرمانشاه پیوسته تا این تیم را برای رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال کشور کمک کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: کرمانشاه ، هفته ، بازیکن ، جمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.