چهلمین دوره رقابت های جودو قهرمانی کشور یادواره شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان این دوره از مسابقات با حضور 273 جودوکار در قالب 33 تیم از استانهای مختلف به مدت دو روز در سالن خلیج فارس شهرستان مبارکه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که در نهایت خراسان رضوی با یک نشان طلا، 3 نقره و یک برنز، مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های تهران با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و البرز با یک طلا، یک نقره و یک برنز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.از سوی کمیته برگزاری وحید بنا به عنوان فنی ترین جودوکار خسرو رحیمی به عنوان ورزشکار اخلاق و تیم استان اصفهان به عنوان تیم اخلاق انتخاب و معرفی شدند.

در ابتداي مراسم اختتاميه دكتر خدابخش سرپرست فدراسيون جودو با گراميداشت ياد و خاطره شهداي حودوكار مدافع حرمين از شهيدان حاج عباس عبداللهي،سيد ميلاد مصطفوي و مصطفي شيخ الاسلامي به نيكي ياد كرد و از انها به عنوان افتخار جامعه جودو نام برد.

دكتر خدابخش اظهار داشت:فدراسيون به احترام اين جودو كاران كه به فيض شهادت نايل امدند اين دوره از رقابتها را به نام اين طلايه داران ايثار مزين كرد وي به خانواده شهداي جودوكار تبريك و تسليت گفت.بعد از ان مارش شهدا در سالن محل برگزاي مسابقات طنين انداز شد و ذكر صلوات حضار براي شادي روح اين شهدا فضاي معنوي در سالن حام كرد و سپس تنديس اين رويداد به نمايندگان استانهاي محل اقامت خانواده شهدا اهدا گرديد.

در مراسم اختتاميه كه اولين حضور رسمي دكتر خدابخش به عنوان مسول در يك رخداد جودو محسوب مي شد قهرمانان سه وزن دوم رقابتها قبل از سخنراني سرپرست فدراسيون به نمايندگي از جامعه جودوي كشور با احترام رسمي اين رشته از وي براي صحبت دعوت كردند .

شب پاياني اين مسابقات با حضور پرشور علاقه مندان ابن رشته و مسيولين محلي برگزار شد .ايرانپور نماينده مردم شهرستان مباركه در مجلس شوراي اسلامي ،شرفا شهردار مباركه ،عليرضا امينازاده معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان اصفهان و برخي از پيشكسوتان حودوي ايران از جمله مهمانان ويژه بودند. مراسم آتش بازي هم پايان بخش چهلمين دوره رقابتهاي جودو قهرماني كشور بود.

نتایج کامل برترین های اوزان مختلف:

وزن 60- کیلوگرم:1- ناصر ناصری پور (خوزستان) 2- محمدرضا صدیقی(البرز) 3- حسن گروهی و سجاد کریمیان(توابع تهران)

وزن 66- کیلوگرم:1- علی خجسته (البرز) 2- سینا کرمی(تهران) 3- قاسم نوزی زاده و احسان بهرامیان (لرستان)

وزن 73- کیلوگرم :1- وحید بتا (فارس) 2-امید تیزتک (خراسان رضوی) 3- میلاد احمدی (البرز) و مسعود خان احمد لو(زنجان)

وزن 81- کیلوگرم : ا- سعید ملایی(تهران) 2- مسعود قوی بازو( خراسان رضوی) 3- سبحان رسولی(تهران) و سید مصطفی حسینی(توابع تهران)

وزن 90- کیلوگرم:1- سید علی اصغر موسوی(لرستان)2- طیب طالبی(خوزستان) 3-سعید مرادی(قزوین) و محسن عزیزپور(ایلام)

زون 100- کیلوگرم:1- رامین صفویه( قزوین) 2- مسعود خرابات( تهران) 3- احمد جفا کش(خراسان شمالی) و رضا جهانگیری مجد(لرستان)

وزن 10+ کیلوگرم: 1- جعفر پهلوانی(خراسان رضوی) 2- جواد محجوب(خراسان رضوی) 3- مصظفی آهن فروش( اصفهان) و سید حبیب الله میرزاجانی(تهران)

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار