رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نباید منافع ملی را تنها به نفع خود و اطرافیان خود بداند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد جوادی با اشاره  بر لازمه  ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  اظهار داشت: کسانی باید در این انتخابات ثبت نام  کنند که  برای مردم کار و فعالیت داشته  باشند و  وظایف  خود را بشناسند.

وی نماینده‌های انتخابی در خبرگان و مجلس شورای اسلامی را مجری خواسته‌های مردم دانست و افزود: انتخاب هر فرد به عنوان نماینده ملت به منظور انجام فعالیت‌هایی است که به نفع نظام مقدس جمهوری اسلام و خواسته مردم است.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر این که این اصل در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد، یادآور شد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی یا خبرگان رهبری خطی عمل نکنید و به انتخاب افراد ضعیف و کم لیاقت رضایت ندهید.

جوادی با اشاره بر حضور مردم  در انتخابات  اظهار کرد: مردم ایران مثل همیشه با هوشیاری کامل در برابر این حماسه بزرگ، کشور را سربلند کرده و سرنوشت ایران را با شور و شعور بیشتری برگزار می کنند.

خطیب جمعه موقت همدان در ادامه از مردم همدان خواست تا در مدت باقی مانده با چشم باز به کاندیداها نگاه کرده و با شناسایی شخصیت‌ها به بهترین و کارآمد‌ترین کاندیدا رأی دهند و اجازه ندهند تجملات بر تعداد آرا تأثیر بگذارد.

انتهای پیام/گ


برای دریافت پیامکها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.