پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخاباتی کشور از نام نویسی 121 نفر برای شرکت در انتخابات خبرگان و 570 نفر برای مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در رابطه با آخرین آمار نام‌نویسی از داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از ثبت‌نام 121 نفر برای مجلس خبرگان و 570 نفر برای مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود: تاکنون استقبال بسیار خوبی صورت گرفته و این مهم نشان می دهد که انتخابات رقابتی و با حضور گسترده‌ مردم خواهیم داشت.

پورعلی مطلق در ادامه بیان کرد: به دلیل استقبال بسیار خوبی که نامزدها و داوطلبین برای ثبت‌نام داشته‌اند، برای مجلس و خبرگان تعداد کاربرها را به 10 تا افزایش داده‌ایم تا کسانی که برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند، در این رابطه مشکلی نداشته و وقتشان گرفته نشود.

پورعلی مطلق در ادامه بیان کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود تا مدارک مورد نیازی که برای ثبت‌نام اعلام شده را به همراه داشته باشند.

دبیر ستاد انتخاباتی کشور در پایان خاطر نشان کرد: در دوره قبل انتخابات خبرگان ما طی 7 روز شاهد ثبت نام 493 نفر بوده‌ایم که با توجه به آمار ثبت نام 121 نفر تا این لحظه احتمال دارد، تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره بالاتر از دوره قبل باشد، همچنین تاکنون یک زن در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده و مابقی نامزدها مرد هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.