مدیر اداره زیباسازی شهرداری کرمان گفت: طی قرارداد با برخی از هنرمندان کرمانی، خیابان های شهاب، امام خمینی و شریعتی با تکنیک هنری "تکسچر" نقاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهندس عبدالهادی طاهری همچنین از شستشوی بیش از 20 هزار متر مربع از دیوارهای ساختمان های مناطق چهارگانه شهر کرمان خبر داد.

وی با اشاره به شستشوی 700 متر مربع از دیوارهای شهر به صورت مشارکتی و 600 متر مربع به صورت مزایده ای گفت: با تشکیل شورای زیباسازی در سال گذشته و دستور استاندار مبنی بر ضرورت زیباسازی شهر کرمان، بیش از 20 هزار متر مربع از دیوارهای ساختمان های سطح شهر شستشو و رنگ آمیزی شد.

طاهری با بیان این که اداره زیباسازی نهادی پویا در شهرداری کرمان است خاطرنشان کرد: با تبدیل مدیریت بهسازی و زیباسازی به سازمان، انقلابی در زیبایی شهر کرمان صورت گرفته و به معنای واقعی به زیباسازی شهر کرمان جامه عمل پوشیده می شود.

مدیر اداره زیباسازی شهرداری کرمان، وجود زوائد بصری نابهنجار در معابر عمومی شهر کرمان را در روح و روان شهروندان موثر دانست و تاکید کرد: در اولین فرصت، جمع آوری و حذف تابلوهای اضافه سطح شهر در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی با اشاره به جمع آوری تابلوهای بلوار جهاد، خیابان قدس، خواجو و بخشی از بلوار آیت الله صدوقی خاطرنشان کرد: با توجه به آیین نامه تبلیغات محیطی شهرداری کرمان و تصویب شورای اسلامی شهر، نصب بیش از یک تابلوی تبلیغاتی و یا تابلوی دارای برند تجاری مشمول عوارض می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: نقاشی ، خیابان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.