رئیس کمیته فنی و توسعه گفت: در نشستی که با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردیم، درباره وضعیت بانوان و بررسی حضور مربیان خارجی و یا تقویت کادر مربیگری تیم ها به بررسی پرداختیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه گفت: در نشستی که با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم در خصوص فعالیتهای بانوان، تقویت کادر فنی تیم ها و حتی حضور سرمربیان خارجی از کشورهای آسیای به بحث و تبادل نظر پرداختیم. همچنین در رابطه با حضور مربی خارجی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان نیز گفتگو کردیم. ما می توانیم با تجربه کاری که مربیان دارند بهترین استفاده را از آنها کرده و با در اختیار داشتن دانش آنها، در مسیر رشد و توسعه فوتبال بانوان قرار بگیریم.

وی افزود: سیاست ما تقویت کادر فنی تیم های ملی فوتبال بانوان است. باید نشستهای مختلفی را با مربیان تیم های پایه برگزار کنیم و به بررسی وضعیت تیم ها بپردازیم و آخرین اطلاعات، مشکلات، نقاط قوت، موفقیتها و یا شکست هایی که در مسابقات بدست آوردند را بررسی کرده تا بتوانیم طبق خواسته و پیشنهاد رئیس فدراسیون در خصوص تدوین برنامه کامل و جامع جهت پیشرفت فوتبال بانوان، با اطلاعات و داشته های دقیق به این امر برسیم و برنامه مدون خوبی را نوشته و در نهایت به مرحله اجرا بگذاریم.

محصص در ادامه درباره برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان فوتبال و فوتسال بانوان گفت: خوشبختانه کمیته آموزش برنامه بسیار مدون و دقیقی را طراحی کرده و آنرا به مرحله اجرا گذاشته است. کلاسهای آموزشی مختلفی را باید برای مربیانمان برگزار کنیم تا این افراد با فراگیری آخرین اطلاعات و دانش به روز فوتبال، بتوانند در راستای موفقیت گام بردارند. برگزاری دوره های آموزشی به افزایش دانش مربیان کمک می کند. مربیان در هر برهه ای نیاز به تغییر مکان دارند تا مرتبا با علم به روز دنیا آشنا شوند اما چون این امکان برای مربیان ما فراهم نیست، از مدرسان خارجی می خواهیم به ایران سفر کنند و داشته های خود را در اختیارمان بگذارند. از کمیته آموزش به خاطر ایجاد برنامه مدون در راستای توسعه فوتبال بانوان تشکر می کنم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

وی در پایان از برگزاری سمینار دانش افزایی برای مربیان لیگ دسته اول خبر داد و گفت: این دوره فقط مخصوص سرمربیان و مربیان لیگ دسته اول بوده و در ماه آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار