جانشين فرمانده انتظامي استان از شناسايی و دستگيری يك قاچاقچی مواد مخدر با 32 كيلو ترياك خبر داد و گفت: اين متهم همچنين به اتهام حمل و قاچاق 140 كيلو مواد مخدر تحت تعقيب پليس قرار داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفری گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینكه یكی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر به اتهام حمل 140 كیلو تریاك و حشیش تحت تعقیب پلیس قرار دارد، موضوع دستگیری وی در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران، مشخص شد، متهم به نام " م – ب " ساكن استان فارس با همدستی افرادی به نام های " پ- ب " و " ت – ل " قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از جنوب به غرب كشور منتقل كنند.

جعفری با بیان اینكه متهم از سابقه داران و قاچاقچیان مواد مخدر است، گفت: پس از اطلاع از قصد این متهمان، ماموران اداره عملیات پلیس مواد مخدر زنجان در قالب چهار اكیپ با استقرار در مبادی ورودی شهر زنجان متهمان را با دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و پژو 405 در اتوبان "زنجان- قزوین" شناسایی و دستگیر كردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح كرد: ماموران در بازرسی از خودرو متهمان، 32كیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاك كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف كردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه از متهمان ،پنج دستگاه گوشی تلفن همراه كه در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت نیز كشف شد گفت: متهمان پس از پرونده تشكیل پرونده از طریق دادسرا روانه زندان شدند.

وی با اشاره به پیامدهای شوم مواد مخدر گفت: اعتیاد به مواد مخدر یعنی وداع با آرامش، خوشبختی، سعادتمندی، سلامتی و شروع مصائب و گرفتاری ها در زندگی است

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: تریاک ، دستگیری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.