کاپیتان تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت:‌ وجود برخی نا‌داوری‌ها دیده نشدن تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران در سطح بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امین ارباب ایروبیک ژیمناست کشورمان چندی پیش از مسابقات تهرانی آسیا دچار مصدومیت شده به این رقابت‌ها اعزام شد اما با صلاحدید کادر فنی در هیچ رقابتی شرکت نکرد.
 
امین ارباب به خبرنگار ما گفت: قبل از اعزام به ویتنام تمرینات بسیاری انجام دادم. دو ماه آخر به طور کامل در اردو بودم و به دلیل دوری از مسابقات خیلی دوست داشتم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم.
 
وی ادامه داد:‌متأسفانه چند هفته قبل از اعزام دچار مصدومیت از ناحیه کتف شدم اما با این حال تمرینات را ادامه دادم. در ویتنام کادر فنی و رئیس فدراسیون که شاهد درد کشیدن من بودند اجازه ندادند تا در مسابقات شرکت کنم.
 
ارباب اضافه کرد:‌درویش‌زاده به من گفت سلامتی تو بسیار مهم است و من نیز قبول کردم. قرار شده است در اسرع وقت آسیب کتفم درمان شود و بعد از آن خود را برای مسابقات قهرمانی جهان در کره آماده خواهم کرد.
 
نائب قهرمانی آسیا در سال 2012 در خصوص نتایج تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک در مسابقات آسیایی ویتنام تصریح کرد: تیم ما با کسب یک مدال برنز تیمی کار بزرگی انجام داد.
 
با وجود مشکلاتی از جمله کمبود امکانات و پایین بودن تجربه ایروبیک‌کاران بهترین نتیجه را بدست آورده‌ایم.کاپیتان تیم ملی ایروبیک به برخی نا‌داوری‌ها در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی تیم ما دیده نشدن است.  
 
با توجه به این که این تیم چندی است در مسابقات بین‌المللی شرکت نکرده است با اولین حضور در این رقابت‌ها نمی‌توان انتظار داشت از سوی کادر داوری مورد حمایت قرار بگیریم. قبل از رقابت‌های بخش تیمی، درویش‌زاده با گانزن رئیس کمیته ایروبیک فدراسیون جهانی صحبت کرد و حرف‌هایش تاثیر به‌سزایی در مدال‌گیری داشت در غیر‌این صورت تیم داوری می‌توانست با ندادن 5 صدم تیم را به رده چهارم بفرستند.
 
عضو تیم ملی ایروبیک درباره حضور مربیان خارجی در ژیمناستیک گفت: به طور حتم ژیمناستیک ما احتیاج به مربیان خارجی دارد. مربیانی همچون آلکان می‌توانند در کمترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورند.
 
دانش مربیان داخلی نمی‌توانند ژیمناستیک را ارتقا دهد و در ضمن اینکه منابع مالی نیز محدود است و مربیان داخلی به علت نبود حمایت مالی تیم را ترک می‌کنند.
 
ارباب خاطر‌نشان کرد:‌ما خواسته خود را مبنی بر حضور سرمربی خارجی در تیم به فدراسیون اعلام کرده‌ایم. اجرایی کردن این خواسته بر‌عهده رئیس فدراسیون است و تصمیمی که آنان برای تیم می‌گیرند.
 
 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار