فرماندار بویراحمد تعداد شعب اخذ رای در شهرستان را 238 شعبه عنوان کرد و گفت:111 صندوق ثابت و 127 صندوق سیار کار جمع‌آوری آرای مردم را در چهار بخش شهرستان بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدکاظم نظری در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری افزود : تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم اتخاذ شده است.

فرماندار بویراحمد تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان را 238 شعبه عنوان کرد و گفت: تعداد صندوق‌ها در چهار بخش شهرستان 111 صندوق ثابت و 127 صندوق سیار است.

نظری در ادامه بخش مرکزی را دارای 158 صندوق اعلام کرد و گفت: از این تعداد 100 صندوق ثابت و 58 صندوق سیار است که در بخش کبگیان سرجمع دارای 19 صندوق بوده که از این تعداد چهار صندوق ثابت و 15 صندوق سیار است.

وی با بیان اینکه بخش مارگون در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با 32 شعبه اخذ رای متشکل از پنج صندوق ثابت و 27 صندوق سیار آماده دریافت آرای مردم است، گفت: بخش لوداب با 29 شعبه اخذ رای شامل دو صندوق ثابت و 27 سیار بوده است.

فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در برگزاری انتخابات پرشور و سالم اذعان کرد: خوشبختانه اعضای هیئت اجرایی افرادی با تجربه، معتقد و متدین هستند.

نظری با تاکید بر اینکه تعامل، همدلی و همراهی خوبی با هیئت نظارت داریم و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد، گفت: هدف تمامی دست‌اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

این مسئول با بیان اینکه تمهیدات لازم در برگزاری انتخابات پرشور و سالم و اعتمادسازی کاندیداهای این دور از انتخابات اتخاذ شده، تصریح کرد: تا جایی که قانون اجازه دهد زمینه را برای حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات فراهم می‌کنیم.

مسئول ارشد اجرایی دولت در بویراحمد در ادامه با بیان اینکه برای مشخص شدن اعضای شعب اخذ رای از افراد متدین با سلایق گوناگون استفاده خواهیم کرد، گفت: با این کار موجبات جلب و اعتماد مردم را فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از افراد با تجربه در سنوات گذشته به عنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای استفاده می‌شود، گفت: خوشبختانه تاکنون در بحث پشتیبانی، تامین خودرو و نیروی انسانی حداکثر مساعدت‌ها لحاظ شده است.

نظری اذعان کرد: شهرستان بویراحمد جزء شهرستان‌هایی است که در برگزاری انتخابات با تفاهم و تعامل کارها را پیش برده و تاکنون مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشده است.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد نقش رسانه‌ها را در برگزاری انتخابات پرشور مهم خواند و گفت: رسانه‌ها برای سالم‌سازی فضای انتخابات و رقابت همراهی لازم را داشته باشند.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: آرا ، شعبه ، اخذ رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.