فرمانده انتظامی استان گفت: اصناف و بازاريان با ايجاد اشتغال تسری بخش امنيت و آرامش در جامعه هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحی در جمع اصناف و بازاريان زنجان با اشاره به اينكه عشق به امام حسين (ع) باعث همبستگی و رفع كدورت ها است گفت : عشق به امام حسين (ع) باعث حضور زائران ايراني در اربعين حسيني و پذيرايي مردم شريف كشور عراق شد.

سردار صالحي در اين ديدار تقويت همدلي و همزباني را از مهم ترين مؤلفه هاي تحقق امنيت ، ‌آرامش و انضباط اجتماعي برشمرد و تاكيد كرد ، بايستي بسط و گسترش اين دو عنصر مهم، سرلوحه برنامه ها و اهداف كاري پليس ، صنوف و بازاريان قرار گيرد كه در صورت تقويت همكاري داوطلبانه و مستمر اصناف با پليس قطعاً مي توان شاهد تحكيم پايه هاي امنيت در جامعه بود.

وي با تاكيد بر اينكه بدون وجود امنيت رونق اقتصادي تحقق نيافته و كسب و تجارتي وجود نخواهد داشت، افزود: امنيت رگ حياتي جامعه بشري و لازمه دوام و پايداري آن بوده و چشمان بيدار پليس امنيت و آرامش را به مردم هديه داده است.

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر اينكه امنيت موجود حاصل ارادت به ائمه معصومين (ع) است گفت: مشاركت و همدلي اصناف با پليس در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي يكي از اركان تأمين امنيت پايدار است .

اين مقام مسئول از اصناف و بازاريان به عنوان يار و ياور واقعي پليس در تامين امنيت اجتماعي ياد كرد و گفت: اصناف و بازاريان با مشاركت فعال و احساس مسئوليت خود در تامين امنيت، نقش مهمي در آسايش و آرامش جامعه دارند.

سردار صالحي با تاكيد بر اينكه نقش اصناف و بازاريان در تامين نظم، امنيت و آرامش درجامعه مهم است گفت : اصناف و بازاريان با ايجاد اشتغال تسري بخش امنيت و آرامش در جامعه هستند.

فرمانده انتظامي استان زنجان در خاتمه تاکيد کرد: همانطور كه پليس در جبهه امنيت انجام وظيفه مي نمايد اصناف و بازاريان هم در جبهه اقتصادي فعاليت مي كنند و همكاري اين دو نهاد با هم قطعاً به امنيت و ثبات و آرامش و رضايت خاطر شهروندان خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

برچسب ها: بازاریان ، اشتغال ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.