معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهره‌های ماندگار آموزش ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ علی‌شیر زهرایی با اشاره به این که آموزش ابتدایی رکن اساسی و مهم آموزش و پرورش است، اظهار کرد: آموزش و پرورشی موفق است که نسبت به آموزش ابتدایی خود اهتمام ویژه در همه امور داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور باید برای موفقیت نظام تعلیم و تربیت به راه‌های علمی این پایه آموزشی خود را تقویت کنیم.

وی با بیان این که در استان برنامه‌های خوبی برای ارتقای وضعیت علمی آموزش و پرورش تدوین شده است، تصریح کرد: برنامه ما این است تا معلمان آموزش‌های لازم تخصصی را در بحث آموزش به وسلیه آموزش‌های ضمن خدمت فرا گیرند.

زهرایی تجلیل از معلمان ابتدایی را یکی از برنامه‌های این معاونت ذکر کرد و گفت: به همین منظور برنامه داریم تا از معلمانی که در طول همه سال‌ها زحمات زیادی را متقبل شده‌اند تجلیل شود.

وی بیان کرد: به همین منظور جشنواره یادگاران مهر را در استان به پاس همه خدماتی که معلمان ابتدایی داشته‌اند برگزار می‌کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از چهره‌های ماندگار و برترین‌ها و نخستین معلمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی به بیان اهداف برگزاری جشنواره یادگاران مهر در استان پرداخت و افزود: برگزاری چنین آیینی در استان موجب می‌شود تا معلمان ابتدایی به عنوان مبلغان و مروجان علم و دانش در جامعه مورد تکریم واقع شده و مسئولان دین خود را هر چند کم به این قشر فرهیخته فرهنگی ادا کنند.

زهرایی به کارهای مقدماتی در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: برنامه شناسایی معلمان ابتدایی و چهره‌های ماندگار در این مقطع آغاز شده است.

این مسئول در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان تاریخ برگزاری همایش گفت: همایش پایانی تقدیر از این قشر روز 21 دی‌ماه همزمان با سالروز تأسیس آموزش ابتدایی در یاسوج مرکز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.