مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلر پارک شده در حاشیه خیابانی در شهرک ارم تبریز، یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،حسینقلی زاده گفت: ساعت 4:30 بامداد امروز با گزارش این سانحه رانندگی به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز، پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی 219 و 207 تبریز به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی، پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، سه مصدوم را به بیمارستان استاد عالی نسب انتقال و مرگ دختر بچه پنج ساله را نیز در محل تائید کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: یکی از سرنشینان به صورت سرپایی درمان شد و وضع عمومی دو مصدوم دیگر مساعد است.

حسینقلی زاده همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در جاده اهر-تبریز، گردنه گویجه بل در ساعت 21:50 شب گذشته خبر داد.

به گفته حسینقلی زاده تکنسین های اعزامی از پایگاه اورژانس 115 زنجیر بلاغ اهر و ینگجه هریس به محل حادثه، مرگ مرد 28 ساله، یکی از سرنشینان پژو 405 را در محل تائید و دو نفر به سنین 21 و 34 ساله را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل کردند.

سرهنگ میرزاخانی رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز علت وقوع سانحه رانندگی در شهرک ارم را ناتوانی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و گفت: متاسفانه این خانواده ساعت یک بامداد از شهرستان هوراند به سمت تبریز حرکت کرده بودند.

سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه استان علت واژگونی پژو 405 در ساعت 21:50 شب گذشته در محور اهر- تبریز، گردنه گویجه بیل را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.