رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس جمهور ترکیه با برگزاری دیدارهای گسترده در چند روز آینده توافق کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، الاقصی لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در استانبول دیدار و تازه ترین تحولات سیاسی منطقه به خصوص فلسطین را بررسی کرد.
 
مشعل و اردوغان در این دیدار با برگزاری دیدارهای گسترده در چند روز آینده توافق کردند.
 
انتهای پیام/
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
روحیه خودخواهانه اردوغان اجازه نمی دهد پرچم مهمان در جلسه باشد و قبلا چنین توهینی هم به جهانگیری معاون اول روحانی کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
خالدمشعل و اسماعیل هنیه بادی به هرجهت هستند. موقع جنگ که میشه یاد ایران میفتن. بخاطر همین رفتار بی ثباتشون چندوقت پیش ایران اجازه ورود اونها رو به کشورمون نداد. با پادشاه عربستان هم دیدار داشتن و از موضع عربستان درقبال سوریه حمایت کردن. حتی یک بارهم گفتن که اگه ایران و اسرائیل وارد جنگ بشن ما دخالتی نمیکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
اردوغان بخوبی نشان داده است که قابل اتکا نیست و هر موقع منافعش ایجاب کند به دوستانش پشت می کند و با دشمنان دوست می شود از یک طرف طرح عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیست اجرا می کند از طرف دیگر حماس را حمایت می کند از یک طرف امکانات به داعش صهیونیست می دهد از طرف دیگر عضو ائتلاف ضد داعش می شود . از یک طرف ادعای اسلام میکند از طرف دیگر مسلمانان سوریه را می کشد و......... واقع جای بسی تاسف است هیچ گاه قطر و عربستان و ترکیه نمی توانند منافع ارتباط با استبداد و استعمار آمریکایی - صهیونیستی را رها کنند و به فکر مردم مظلوم فلسطین باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
سلام خالد مشعل از اول هم نوکراسرائیل بوده وهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
هر دو طرف پرچم ترکیه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
خالد مشعل نمی خواد عبرت بگیره... این ترکیه مثل گربه هست. به هیچکی وفا نمی کنه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
جناب خالدمشعل گول حرفهای اردوغان روبیش از این نخور پلهای پشت سرت روخراب نکن اسدداره چوب حمایت ازفلسطین رومیخوره اردوغان داره محورمقاومت رو تضعیف میکنه عقلت روکاربنداز ترکیه داره سفیر میفرسته تلاویو فقط میخوادازشمااستفاده ابزاری کنه ،شعارحمایت ازفلسطین بابه رسمیت شناختن اسراییل توسط اردوغان ومبادله سغیروبستن پیمانهای نظامی داره عملی میشه ،اقای مشعل حرمت نمک نگهدار اگه حمایتهای ایران وسوریه نبود چه چیزی از نمادفلسطین وفلسطینی تابحال باقی مانده بود ،اشغالگران ازچه کشورونظامهایی وحشت داره ،ترکیه واعراب حاشیه خلیج فارس،یاایران وسوریه ولبنان ؟بیدارشوتابیش ازاین دورنشده !؟اینده مبارزه روباامثال اردوغان وملک سلمان وال فلان گره نزن که سرتان بی کلاه میماند
آخرین اخبار