نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا گفت رقبایش به دلیل حسادت به او، از پوتین بدگویی می‌کنند.

دونالد ترامپ: حق با پوتین است؛ من باهوش هستم+ تصاویربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده آمریکا، در واکنش به انتقادهای هم‌حزبی‌هایش از او به دلیل خشنودی از تمجیدهای رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد: حق با پوتین است؛ من بسیار باهوش هستم. رقبای من به دلیل حسادت می‌گویند اگر به جای رئیس‌جمهور آمریکا بودند با پوتین قطع ارتباط می‌کردند. آن‌‌ها از بی‌توجهی رئیس‌جمهور روسیه نسبت به خودشان ناراحت هستند.

ترامپ در موقعیت‌های گوناگون از روابط خود با پوتین تعریف و بر ضرورت بهبود روابط آمریکا و روسیه تأکید کرده است. روز پنجشنبه رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به این اظهارات ترامپ، او را فردی بااستعداد و نامزد برتر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خواند. 

نامزد جمهوریخواه و خبرساز آمریکا بلافاصله در یک برنامه تلویزیونی، خشنودی خود را از اظهارات پوتین اعلام کرد و گفت: خیلی خوب است که مردم تو را فردی باهوش بخوانند. به خصوص زمانی که آن فرد، رهبر کشوری مانند روسیه باشد.

به دنبال خشنودی ترامپ از اظهارات پوتین، بسیاری از نامزدهای جمهوریخواه آمریکا از او انتقاد کردند و وی را فردی بی‌تجربه در سیاست دانستند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
چرا هيچ نظري نيس؟!عجيبه!!
آخرین اخبار