مجتهد فاش کرد: تلاش جانشین ولیعهد عربستان برای کاهش قدرت ولیعهد

افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل‌سعود اعلام کرد محمد بن سلمان تلاش می کند بند محرمانه‌ای را که در اختیار محمد بن نایف است، به دست بیاورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری «اذاعه النور» (رادیو نور،) توییتر نویس مشهور عربستانی اعلام کرد: محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد عربستان، تلاش می کند تا بند محرمانه پرونده مبارزه با تروریسم را، که از ده سال پیش  تاکنون در اختیار محمد بن نایف ولیعهد بوده است، از دست وی خارج کند وخود آن را به دست بگیرد.

مجتهد در حسابش در توییتر، نوشت:  با توجه به تلاش بن سلمان برای تشکیل گروه به اصطلاح ائتلاف اسلامی نظامی ضد تروریسم ، بعید نبود که او به این بهانه از ملک سلمان پدرش خواهد خواست تا با صدور فرمانی مسئولیت این بند سری را به او بسپارد تا بن نایف سر خود را به دیوار بکوبد، به ویژه این که این دو شاهزاده برای کسب کرسی پادشاهی رقابتی تنگاتنگ دارند.

وی تصریح کرد: محمد بن نایف از ده سال پیش تاکنون حق کامل استفاده از 32  میلیارد ریال سعودی را بر اساس این بند محرمانه، در اختیار دارد و به طرفی هم پاسخگو نخواهد بود.

مجتهد با بیان این که «مشابه این بند محرمانه در دیوان پادشاهی سعودی بسیار وجود دارد،» افزود: وزارت کشور سعودی بودجه کافی برای مبارزه با فعالیت های دشمنان دارد و بن نایف فقط و به طورعملی از بخشی از این بودجه استفاده و بیشتر آن را به طورشخصی تصرف می‌کند.

این توییتر نویس افزود: با توجه به ده سال تسلط بن نایف بر بودجه های این بند محرمانه، او صدها میلیارد ریال سعودی به جیب زده و اکنون بن سلمان به آن چشم دوخته است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار