استاندار قزوین گفت: در مدت یک هفته مدیران استان باید پروژه‌های خود را برای واگذاری به بخش خصوص معرفی کنند و در این زمینه استانداری همکاری لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و مدیریت استان ، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت وارد کردن هرچه بیشتر بخش خصوصی در پروژه‌های دولتی است.

وی ادامه داد: مشارکت بخش دولتی و خصوصی مسئله حائز اهمیتی است و با توجه به تجربه دیگر کشورها در مسئله مشارکت و موفقیت در این زمینه، دولت تدبیر و امید نیز این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده است.

استاندار قزوین با اشاره به موضوع نفت بیان کرد: دولت توانایی اجرای تمامی پروژه‌ها را ندارد و در حال حاضر مدیرانی موفق هستند که تفکر غیر نفتی را در دستور کار خود قرار دهند.

همتی عنوان کرد: مدیران و مسئولان استان قزوین نیز بهتر است به اجرا و ثمربخشی پروژه‌ها در مدت زمان کوتاه‌تر بپردازند و برای سرعت بخشی به روند اجرا، پروژه‌های کمتری را در دست داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: مدیرانی که در واگذاری پروژه‌های دولتی به نهادهای خصوصی موفق عمل کنند در برنامه‌های پیش رو بیشتر لحاظ می‌شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در مدت یک هفته مدیران استان باید پروژه‌های خود را برای واگذاری معرفی کنند و در این زمینه استانداری همکاری لازم را انجام خواهد داد.

همتی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اداره‌هایی در استان قزوین در زمینه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی فعالیت قابل توجهی داشته‌اند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.