نمایش «چهار سال پیش، ساعت 11 شب» زندگی یک خانواده‌ای که به روزمرگی‌ دچار شده‌اند، را به تصویر می‌کشد.

تماشاخانه «بازیگاه» اسیر روزمرگی‌ها شدمهرنوش دارا بازیگر نمایش «چهار سال پیش، ساعت 11 شب» در گفتگو با با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش خود گفت: نقش من نقش یک زن خانه‌داری است که بسیار به خانواده خود اهمیت می‌دهد؛ اما از طرفی یک زندگی خانواده‌ای به تصویر کشیده می‌شود که دچار روزمرگی شده‌ است و شوهر این زن خودش را فردی روشن‌فکر می‌داند.

وی درباره نزدیک بودن شخصیت خود به کاراکتر نمایش بیان کرد: به شخصه آدم جدی هستم که کاملاً با کاراکتر اثر در تناقض است؛ زیرا که این زن خانه‌دار شخصیتی لوس و غیر جدی دارد و همین امور موجب شد تا شخصیت‌پردازی متفاوتی در خصوص آن صورت بگیرد.

دارا در راستای فاصله گرفتن خود از فعالیت در این عرصه عنوان کرد: نبودنم در تهران باعث شد تا مدتی از فعالیت خود فاصله بگیرم؛ اما تئاتر علاقه‌ اصلی من است و علت انتخاب این متن هم به خاطر بازگذاشتن دست بازیگران بوده که کارگردان اجازه می‌دهد تا آنطور که خود می‌خواهیم زیر نظر ایشان شخصیت‌پردازی کنیم و شیوه اجرایی را به دست بگیریم.

وی در رابطه با تفاوت‌ها در اجرای تئاتر در این چندسال مطرح کرد: قطعاً تفاوت‌هایی احساس می‌شود، چند سال گذشته اجرای نمایش بسیار مشکل‌تر بود. مخصوصاً کمبود سالن‌ها این مشکلات را تشدید می‌کرد.

وی افزود: با ایجاد تماشاخانه‌های خصوصی و افزوده شدن به سالن‌های نمایش زمینه‌ای فراهم شده تا جوان‌های با استعداد بتوانند بیستر خودشان را محک بزنند و جای پیشرفت پیدا کنند.

گفتنی است؛ نمایش «چهار سال پیش، ساعت 11 شب» به کارگردانی داوود نامور در تماشاخانه بازیگاه از اول دی‌ماه ساعت 19:30 روی صحنه می‌رود.

گفتنی است؛ زنگ افتتاح این نمایش توسط، امیردژاکام بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر نواخته خواهد شد.

بهزاد خداویسی، نسرین نکیسا، فرشاد مجرب، مهرنوش دارا به عنوان بازیگردر این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

الیناز اطلاعی:دستیار کارگردان، برنامه ریز :صبا صاحبی، طراح صحنه: شروین احمدی، مدیرصحنه: مینا مجرد، طراح نور: شهاب دریانی، گریم: مرسده اشرف‌پور، اجرای نور: المیرا شکوهی، موسیقی: علی سینا ریاضا، طراح لباس: سیمین بابایی، طراح پوستر: هادی جلدی، عکاس: کوروش برزی، تبلیغات مجازی: یاسی عباسی و فرهاد جاوید به عنوان روابط عمومی با این گروه همکاری می‌کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.