اردبیل؛

برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور برای نخستین بار در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور برای نخستین بار در پیست اسکی آلوارس سرعین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج افزود: مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور همزمان با جشنواره زمستانی برای اولین بار در پیست اسکی آلوارس سرعین برگزار می‌شود که میزبانی این مسابقات یک افتخار بسیار بزرگ برای ورزش استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور در پیست اسکی آلوارس سرعین انجام شده است، گفت: در این مسابقات قهرمانان و ورزشکاران بنام کشور در رشته اسکی روی برف به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ظرفیت پیست اسکی آلوارس سرعین برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: این پیست متناسب با استانداردهای نوین بین المللی راه‌اندازی شده و آماده برگزاری مسابقات در رده‌های ملی و فراملی است.

بهتاج تصریح کرد: فدراسیون بین المللی اسکی نیز موافقت خود را برای میزبانی پیست اسکی آلوارس سرعین در مسابقات اسکی روی برف کشور را اعلام کرده که این سهمیه از استان اصفهان گرفته شده و میزبانی این دوره به استان اردبیل واگذار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.