مسعود بابایی مدیر کل کار رفاه و اموراجتماعی استان در نشست هماهنگی کار استان گفت: از مجموع سه هزار واحد اقتصادی استان 60 واحد با پنج هزارو 636 کارگر مشکل دار هستند و 13 واحد اقتصادی تا کنون تعطیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛بابایی افزود: در سال 93 حدود 5 هزار کارگر از واحد های اقتصادی استان تعدیل شدند و در سال جاری هم این رقم به 6 هزار نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 13 هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و در سال جاری با افزایش امار بیمه شدگان این امار به 17 هزار نفر رسید.

بابایی بیان کرد:  در حوزه بیمه بیکاری نسبت به سال گذشته 15 در صد افزایش داشتیم.

استاندار هم در این نشست با بیان اینکه مشکلات اقتصادی را باید با همت جمعی مدیران  رفع کرد گفت: با تعریف اهداف و تلاش در جهت رفع موانع میتوان تاحد زیادی مشکلات اقتصای استان را رفع کرد.

فریدون همتی افزود: تا پایان سال باید امار بیمه شدگان روستایی به 80 در صد برسد تا بتوانند از خدمات بیمه ای استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مدیران استان باید فعالیت های واحد های اقتصادی را رصد کنند گفت: مشکلات را قبل از اینکه عمیق شوند حل کنید ومشکلات مردم را مشکلات خود بدانید.

محسنی رییس سازمان تامین اجتماعی هم در این نشست گفت:  64 درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستندو 58 هزارو 864 خانوار هم از تامین اجتماعی حقوق دریافت می کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.