رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: شهر مشهد در جذب مخاطب تئاتر موفق بوده است بگونه ای که از ابتدای امسال علاقه مندان بسیاری در این شهر به تماشای برنامه های تئاتری نشسته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کیوان صباغ افزود: این در حالی است که تئاتر در کشور مظلوم واقع شده و حمایت خاصی از این هنر زنده صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که در عرصه تئاتر مشغول به فعالیت هستند با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند

این کارگردان تئاتر در ادامه گفت: در تئاتر 'عمارتخانه' هیچ سرمایه گذاری مشارکت نداشت لذا این کار کاملا با هزینه شخصی تولید شده است

وی با اشاره به اینکه در این اثر نمایشی 16 بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند افزود: نزدیک به یک سال است که تمرین نمایش عمارتخانه آغاز و در این میان 60 جلسه تمرین برگزار شده است

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی ادامه داد: هیچگونه مشکلی برای موزیکال بودن این اثر وجود ندارد و مجوزهای لازم در این زمینه کسب شده است

وی تبلیغات مناسب، فصل مناسب و روحیه تماشاگر را در جذب مخاطب آثار هنری موثر ذکر و بیان کرد: تمام تلاش ما این است نمایش عمارتخانه فروش مناسبی داشته باشد تا بخشی از هزینه ها را تامین کند.

کارگردان عمارتخانه درباره موضوع و هدف این نمایش هم گفت: داستان این تئاتر مربوط به دهه 4٠ در تهران و در مورد مردی است که وضع مالی خوبی داشته اما هنوز حرص و طمع دارد و درداستان پنج همسر را انتخاب و با آنان شرط می کند که بچه دار نشوند، در غیر این صورت آنان را خواهد کشت.

نمایش کمدی موزیکال 'عمارتخانه' به نویسندگی و کارگردانی کیوان صباغ از اول دی ماه به مدت دو هفته در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد روی صحنه می رود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای  پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.